چگونه می توانم پروژه های جدید ایجاد و مدیریت کنم؟
1 پاسخ
برای ایجاد پروژه جدید، می توانید از طریق داشبورد ماژول پروژه ها، بر روی دکمه "ایجاد" کلیک کنید، سپس در ویزارد باز شده، نام پروژه، ویژگی های مورد نیاز پروژه مانند برنامه ریزی، کاربرگ ها، برگه ساعات کارکرد، قابل پرداخت و وظایف تکرار شونده را اضافه کرده و بر روی دکمه "ایجاد" کلیک کنید:
بعد از کلیک بر روی دکمه "ایجاد"، می توانید پروژه ای را که اکنون ایجاد کرده اید، در داشبورد مشاهده کنید. روش دیگر برای ایجاد یک پروژه جدید، رفتن به ماژول پروژه ها> پیکربندی> پروژه ها> کلیک بر روی دکمه "ایجاد"، است.
در صفحه ایجاد می توانید نام پروژه، نام وظایف را اضافه کنید، همچنین می توانید در تب تنظیمات، می توانید برخی وِیژگی ها و فیلدها مانند مدیر پروژه، مشتری، حساب تحلیلی، وضعیت نمایش، کاربران مجاز پورتال، شرکت و موارد دیگر را اضافه و پیکربندی کنید، سپس بر روی دکمه "ذخیره" کلیک نمایید: