نحوه مدیریت تکرار کار با ماژول پروژه Odoo 16

ماژول پروژه Odoo 16 روشی هوشمندانه برای مدیریت چندین پروژه است. این ماژول شامل تمامی قابلیت های لازم برای پیگیری پروژه و سازماندهی مناسب پروژه می باشد.

ماژول پروژه Odoo 16 روشی هوشمندانه برای مدیریت چندین پروژه است. این ماژول شامل تمامی قابلیت‌های لازم برای پیگیری پروژه و سازماندهی مناسب پروژه می‌باشد. شما می‌توانید گزینه‌های خود را برای مدیریت پروژه‌ها در مراحل و فعالیت‌های مختلف متناسب با نیاز های خاص شرکت خود تنظیم کنید. این یک ماژول صرفه‌جویی در زمان است که اطلاعات مربوط به تمام پروژه‌های در حال انجام را برای شرکت شما ارائه می‌دهد.

هنگام مدیریت یک پروژه، وظایف یکسان مانند جلسات هفتگی اغلب تکرار می‌شود. می‌توانید از عملکرد کارهای تکرار شونده برای خودکارسازی تولید آن فعالیت‌ها استفاده کنید. برای فعال کردن وظایف تکرار شونده، به تنظیمات پیکربندی پروژه بروید، وظایف تکرار شونده را انتخاب کنید و سپس ذخیره کنید.


این ویژگی را می‌توان برای یک پروژه جداگانه با کلیک کردن روی دکمه کشویی در کنار نام پروژه خاموش کرد.


پس از آن، به تنظیمات بروید. 


به تب تکرار شونده (دوره‌ای) در یک وظیفه موجود بروید و کادر تکرار شونده (دوره‌ای) را علامت بزنید. می‌‌توانید دوره را با استفاده از گزینه‌های زیر انتخاب کنید: روز، هفته‌، ماه، سال و میزان تکرار، همان‌طور که در زیر نشان داده شده است.


با این کار، کاربر همچنین این امکان را دارد که تاریخ پایان تکرار را از فیلدی به نام «تا» انتخاب کند که دارای گزینه‌‌هایی مانند همیشه، تاریخ پایان و تعداد تکرار است.


هنگامی که نام وظیفه، پروژه و محول شده به اضافه شد، می‌توانید دوره را در کادر ارائه شده وارد کنید تا با پیوست کردن آن به یک آیتم سفارش فروش، خدمات شما به‌صورت خودکار در صورت تحقق یک نقطه عطف ارائه شود. مورد سفارش مشتری و فروش را ذکر کنید تا زمان صرف شده برای پروژه به مشتری مناسب صورت‌حساب شود. یک مهلت برای پروژه تعیین کنید و آن را به درستی برچسب‌گذاری کنید.

فرض کنید اگر تکرار کار بر اساس روزهایی تنظیم شده باشد که بعد از هر روز تکرار شود، می‌توانیم اعلان ایجاد یک کار جدید را در تاریخ‌های زیر مشاهده کنیم، همان‌طور که در زیر نشان داده شده است.


و اگر دکمه هوشمند را در کار بررسی کنیم، می‌بینیم که در حال تکرار مطابق شکل زیر برنامه‌ریزی شده است.


هنگامی که این دکمه هوشمند را بررسی می‌کنیم، مانند تصویر زیر می‌توانیم تکرار کار را مشاهده کنیم.


این روشی است که می‌توانید با ماژول پروژه Odoo 16 تکرار کار را مدیریت کنید.

تمامی ویدیوهای آموزش الکترونیکی مربوط به ماژول پروژه و ثبت ساعات کارکرد اودوو را می توانید از اینجا مشاهده نمایید.

منبع:‌ cybrosys

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
نحوه مدیریت تکرار کار با ماژول پروژه Odoo 16
تسهیل گستر, نگین غضنفری 12 آذر 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


نحوه پیکربندی کنترل‌های صفحه زمانی در برنامه ساعات کارکرد Odoo 16
برنامه ساعات کارکرد Odoo 16 یک رابط کاربر پسند برای ردیابی زمان کار فراهم می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد فعالیت‌های خود را در هر زمان، در حین پرواز یا پس از اتمام کار ثبت کنند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو