نحوه پیکربندی کنترل‌های صفحه زمانی در برنامه ساعات کارکرد Odoo 16

برنامه ساعات کارکرد Odoo 16 یک رابط کاربر پسند برای ردیابی زمان کار فراهم می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد فعالیت‌های خود را در هر زمان، در حین پرواز یا پس از اتمام کار ثبت کنند.

جدول زمانی برای مشاغل مرتبط با خدمات بسیار مهم است زیرا زمان صرف شده برای وظایف را ردیابی می‌کند و امکان پیش‌بینی و صورت‌حساب دقیق را فراهم می‌کند. با این حال، انطباق می‌‌تواند برای کارمندان چالش‌ برانگیز باشد، زیرا ممکن است برای ساعات کاری خود برنامه‌ریزی به یاد ماندنی نداشته باشند، که منجر به پیش‌بینی نادرست، موفقیت ضعیف مشتری، سرگردانی و عدم تکرار تجارت شود. کم هزینه کردن مشتریان می‌تواند منجر به پرداخت کوتاه مدت شود و رعایت جدول زمانی می‌تواند منجر به قضاوت نادرست مدت زمان کار و از دست دادن مشتری بالقوه شود. حاشیه سود را می‌توان با برنامه‌ریزی کم یا بیش از حد از بین برد. بنابراین، جدول زمانی برای تخصیص موثر منابع و بودجه‌بندی بسیار مهم است. عملکرد دلیل دیگری برای جدول زمانی است، زیرا امکان ردیابی بخش‌های متحرک کلیدی یک پروژه و تجارت را فراهم می‌کند. برگه‌های زمانی که به ‌درستی پر شده‌‌اند می‌توانند خطراتی مانند فرسودگی شغلی، عملکرد ضعیف، کار بی‌سود، عدم مشارکت مشتری، و وعده‌های محقق نشده را برجسته کنند.

برنامه ساعات کارکرد Odoo 16 یک رابط کاربر پسند برای ردیابی زمان کار فراهم می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد فعالیت‌های خود را در هر زمان، در حین پرواز یا پس از اتمام کار ثبت کنند. دارای یک افزونه کروم برای راه‌‌اندازی آسان کار، نمای شبکه، و فیلترهایی برای اعتبارسنجی و فرآیندهای فاکتور آسان‌‌تر است. حالت ردیابی آفلاین اجازه می‌دهد تا وظایف حتی زمانی که اتصال به اینترنت در دسترس نیست اجرا شوند. مدیران می‌توانند حقوق دسترسی را اعطا کنند، جدول زمانی را تأیید کنند و یادآوری ارسال کنند. این برنامه عملکرد کارکنان را بر اساس پروژه یا وظیفه نظارت می‌‌کند، دید را محدود می‌کند، و برگه‌‌های زمانی را برای ساعت‌‌های قابل پرداخت، مبالغ قابل صورت‌حساب و مبالغ بدون فاکتور تجزیه و تحلیل می‌کند. مدیریت مرخصی برای کنترل بهتر زمان صرف شده یکپارچه شده است و سود برگه زمانی امکان بررسی آسان عملکرد کارکنان را فراهم می‌کند. ادغام‌ها شامل یکپارچه‌سازی حقوق و دستمزد، اتوماسیون صورت‌حساب، مدیریت منابع انسانی و ردیابی زمان صرف شده توسط پروژه، مشتری یا وظایف است. این برنامه همچنین امکان نظارت آسان بر عملکرد و بهره‌وری کارکنان را فراهم می‌کند.

اعتبارسنجی برگه زمانی

یک جدول زمانی توسط کارمندان برای پیگیری ساعات کاری خود استفاده می‌شود. مدیر مسئول بررسی ساعات کار است. این تکنیک کارفرما را قادر می‌‌سازد تا دستمزد مورد نیاز را تعیین کند و همچنین موفقیت کارمند را بر حسب تعداد ساعاتی که صرف می‌کند ارزیابی کند.

در ماژول ساعات کارکرد Odoo 16 ، گزینه منوی "تایید اعتبار" به کاربران اجازه می‌دهد تا برگه زمانی هفته یا ماه گذشته و همچنین داشبورد "همه جدول زمانی" را اعتبارسنجی کنند.


هفته گذشته

این پنجره به کاربران اجازه می‌دهد تا اسامی کارکنان و پروژه‌های اختصاص داده شده و همچنین ساعات اختصاص داده شده به هر کار را مشاهده کنند. جدول زمان همچنین مجموع ساعات کار در آخرین روز، هفته یا ماه را نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند داده‌ها را با استفاده از فیلترهایی مانند فعالیت‌های من، تیم من، پروژه‌های من، صورت‌‌حساب شده، غیرقابل پرداخت، صورت‌حساب بر اساس برگه‌ ساعت کارکرد، صورت‌حساب با قیمت ثابت، تاریخ و غیره بازیابی کنند.


 برای نمایش جدول زمانی خاص، می‌توانید یک فیلتر سفارشی نیز ایجاد کنید. با استفاده از گزینه "گروه‌بندی بر مبنای" می‌توانید برگه‌های زمانی را از چندین دسته، از جمله پروژه، وظیفه، تاریخ نوع قابل صورت‌حساب، بخش، و کارمند گروه‌بندی کنید. اگر روی سلول زمان کلیک کنید، ممکن است مشخصات اسناد مربوط به ساعات کاری را مشاهده کنید.

تاریخ، نام کارمند، نام پروژه، وظیفه اختصاص داده شده به آنها، شرح شغل و تعداد ساعات کار آنها نشان داده می‌شود. این امکان را برای ارزیابی زمان مولد هر کارمند برای وظایفی که به آنها داده شده است و تعداد ساعات مولد مورد نیاز برای تکمیل هر کار را فراهم می‌کند. تخمین مدت زمان انجام هر پروژه و تعداد افراد مورد نیاز برای انجام کار ممکن است. با انجام این کار، انجام تغییرات لازم در تکالیف شغلی و مدیریت زمان ساده خواهد بود. این امکان محاسبه بهره‌وری هر هفته یا ماه را به شیوه‌ای موثر فراهم می‌کند. اعتبارسنجی امکان محاسبه حقوق و دستمزد هر کارمند را مطابق با تعداد ساعات کار می‌دهد. با کلیک بر روی هر یک از ستون‌های ساعت زمان، می‌توانید ساعت‌ها را در صورت نیاز تغییر دهید. زمانی که روی دکمه "تایید اعتبار" کلیک کنید، برگه زمانی اعتبارسنجی می‌شود. همان‌طور که در زیر نشان داده شده است، پس از تأیید اعتبار برگه زمانی، یک اعلان دریافت خواهید کرد.


ماه گذشته

این پنجره همچنین دارای عملکردها و دکمه‌های مشابه قبلی است. اطلاعات از جدول زمانی برای ماه مربوطه در زیر نمایش داده می‌شود.


جدول زمانی اطلاعاتی را در مورد کارمند نشان می‌دهد، از جمله تاریخ، نام پروژه، وظیفه، شرح شغل و ساعات کار، که محاسبه بهره‌وری را به‌طور موثر امکان‌پذیر می‌کند. با انتخاب ستون‌های ساعت زمان، می‌توانید ساعت‌ها را تغییر دهید. داده‌ها را می‌توان به‌صورت دستی با کلیک بر روی دکمه "تایید اعتبار" تأیید کرد.

همه جدول زمانی

همان‌طور که در تصویر زیر نشان داده شده است، می‌‌توانید نمای پیوت همه برگه‌های زمانی را که باید اعتبارسنجی شوند، در پنجره «همه جدول‌های زمانی» مشاهده کنید.


در اینجا، می‌توانید مشخصات گزارش را از بخش معیارها که شامل ساعت‌‌های صرف شده، هزینه‌های تمام شده برگه ساعت کارکرد و تعداد است، تغییر دهید. با استفاده از دکمه "افزودن در صفحه گسترده" می‌توانید داده‌های صفحه زمانی بیشتری را اضافه کنید. نمادهای لیست، نمودار، جدول و کانبان را می‌توان به ترتیب برای تغییر محور محوری و تشریح نماهای گزارش استفاده کرد. بارگیری داده‌های برگه زمانی نیز با نماد «اکسپورت همه» امکان‌پذیر است.

کنترل‌های صفحه زمانی

تنظیمی برای کنترل برگه ساعت کارکرد این ماژول، از منوی پیکربندی قابل دسترسی است. در این تب تنظیمات کنترل برگه ساعت کارکرد، می‌توانید گزینه‌های “یادآوری به کارمند” و “یادآوری به مدیر” را فعال و غیرفعال کنید.


این امکان برای کارمندان وجود دارد که وارد کردن زمان در برگه‌های زمانی خود را نادیده بگیرند. گزینه «یادآوری کارمند» را انتخاب کنید تا یادآوری‌های ایمیلی مکرر ارسال شود تا به کارکنانی که برگه‌‌های زمانی خود را ارسال نکرده‌اند هشدار دهید. بسته به تعداد دفعاتی که در قسمت «تکرار» ارائه می‌دهید، ایمیل باید بعد از پایان هفته یا بعد از پایان ماه ارسال شود.

ناظران ساعات کارکرد همچنین می‌توانند یادآوری برای ارسال جدول زمانی خود دریافت کنند. ارسال ایمیل به مدیران با علامت زدن کادر کنار گزینه “کنترل برگه ساعت کارکرد” امکان‌پذیر است. شما می‌توانید اطلاعات اضافی را در بخش مشخص شده به همراه پنجره ارسال ایمیل که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، مانند بعد از پایان هفته یا بعد از پایان ماه وارد کنید.

عملکرد پیکربندی ماژول ساعات کارکرد Odoo 16 میزان زمان صرف شده برای هر پروژه و هر کارمند را حفظ می‌کند و امکان ارزیابی هفتگی یا ماهانه را فراهم می‌کند. اعتبار برگه زمانی به محاسبات پرداخت، زمان‌بندی کار و تخصیص زمان کمک می‌کند. این پیکربندی امکان تنظیم واحد زمان، در دسترس بودن برنامه، یادآوری‌‌های ایمیل و صورت ‌حساب را فراهم می‌کند. بنابراین، این ویژگی‌ها به مدیریت زمان موثرتر و بهره‌وری بالاتر در داخل شرکت‌ها کمک می‌کند.

منبع:‌ cybrosys


اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
نحوه پیکربندی کنترل‌های صفحه زمانی در برنامه ساعات کارکرد Odoo 16
تسهیل گستر, نگین غضنفری 08 آذر 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


ویژگی‌های جدید ماژول فروش Odoo 16 چیست؟
در میان ماژول‌های متعدد آن، ماژول فروش Odoo 16 به عنوان ابزاری حیاتی برای مدیریت کارآمد فرآیند فروش برجسته است. با انتشار Odoo 16، این برنامه ارتقاء قابل توجهی دریافت کرده است و ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را ارائه می‌دهد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو