چگونه محصولات تولید شده خود را در ماژول تولید Odoo 16 از هم‌گشایی کنید

همه بخش‌ها به تولید بستگی دارند، بنابراین مدیریت موثر عملیات مهم است. قابلیت‌های ارائه شده توسط راه‌حل‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی ممکن است برای مدیریت فرآیندهای صنعتی و رشد شرکت‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

همه بخش‌ها به تولید بستگی دارند، بنابراین مدیریت موثر عملیات مهم است. قابلیت‌های ارائه شده توسط راه‌حل‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی ممکن است برای مدیریت فرآیندهای صنعتی و رشد شرکت‌ها مورد استفاده قرار گیرد. ماژول تولید و ماژول‌های فرعی آن به شما در فرایند مدیریت فعالیت‌های تولیدی و تضمین مدیریت کامل تولید محصول، کمک بسزایی می‌کنند. با ادغام این ماژول‌ها با ماژول تولید، عملیات کار آمد تر و موثرتر است.

 سیستم مدیریت سفارشات تولید Odoo، سفارشات تولیدی را ایجاد می‌کند و کاربران را قادر می‌‌سازد تا فرآیند ها را شخصی‌سازی کنند و مراکز کاری ایجاد کنند. علاوه بر این، توسعه قبوض مواد (BoM) را تشویق می‌کند و کار تولید را به طرف‌های خارجی واگذار می‌کند. به لطف ادغام تعمیر و نگهداری، PLM (مدیریت چرخه عمر محصول) و ماژول‌های با کیفیت، کسب‌وکارها می‌توانند عملیات را مدیریت کنند، تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و اصلاحی را خودکار کنند، و درخواست‌های تعمیر و نگهداری را ترتیب دهند. پشتیبانی تعمیر و نگهداری شامل ردیابی سریع درخواست، هشدارهای کیفیت و رویه‌‌های تایید اجزای ساخت است. مدیریت تغییرات مهندسی و فعال نگه داشتن یک شبکه اجتماعی برای مشاغل تولیدی ضروری است. تولید و Odoo PLM با هم تعامل دارند و از تماس مداوم و رشد یک شبکه اجتماعی اطمینان می‌‌دهند. ارتباط مستمر و رشد یک شبکه اجتماعی با ادغام تولید و Odoo PLM تضمین می‌شود. به طور کلی، ساخت ERP در Odoo 16 ابزار بسیار مفیدی است که به شرکت ها در مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل عملیات کمک می‌کند و گزارش‌هایی تولید می‌کند که به موفقیت کلی یک تجارت کمک می‌کند.

Odoo Manufacturing یک برنامه نرم‌افزاری است که به‌طور قابل توجهی به تولیدکنندگان کمک می‌کند.

  • برنامه‌ریزی تولید در زمان واقعی

  • ویرایش سفارشات ساخت قبلی

  • تعمیر ایجاد سفارش

  • رسیدگی به سفارشات پرداخت نشده

  • کمک برای بارکد

  • تولید سفارش

  • مدیریت ظرفیت مرکز کار در تولید

 با کمک پلتفرم ERP، کاربران می‌توانند سفارشات تولید را برای طیف وسیعی از اقلام ایجاد کنند و رویه را متناسب با نیازهای تجاری خود تنظیم کنند. همراه با سفارشی‌سازی سفارش‌‌های کاری، ممکن است با استفاده از Routing و مرکز کار سفارش‌‌هایی را انجام دهند. Odoo Manufacturing یک ابزار مفید برای ایجاد سفارشات ساخته نشده و ضایعات است. این به کاربران امکان می‌دهد اقلام شکسته یا نیمه آسیب دیده را دور بریزند، کالاهای تولید شده را جدا کرده و آنها را به دسته مواد خام بازگردانند.

از هم‌گشایی محصولات تولید شده

 یک محصول را می‌توان با جدا کردن قطعات آن جدا کرد. در شرایط نادر، یک کسب‌وکار تولیدی ممکن است نیاز به بازگشایی یک محصول داشته باشد. خرید چیزها نیز ممکن است منجر به وقوع آن شود. پیگیری این گونه سفارشات ساخته نشده در این شرایط بسیار مهم است. همانطور که قبلاً توضیح دادیم، ممکن است یک سفارش ساخته نشده برای محصولی که قبلا ایجاد شده بود با استفاده از پلتفرم ساخت Odoo 16 ایجاد شود.

 برای انجام این کار، از منوی "عملیات" به گزینه "از هم‌گشایی" بروید. شما یک پلتفرم مجزا برای مدیریت سفارشات از هم گسیخته به طور مستقل و ایجاد سفارشات از هم گسیخته برای کالاهای به دست آمده دریافت خواهید کرد.

پلتفرم ساخت Odoo 16

 می‌توانید در داشبورد شماره ارجاع سفارشات، محصولات، صورت‌حساب‌های مواد، سفارش ساخت، سری ساخت/شماره سریال، تعداد، واحد اندازه‌گیری و غیره را همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، مشاهده کنید. با کلیک بر روی دکمه "جدید" می‌توانید فرم پیکربندی جدید را باز کنید.

سفارشات از هم‌گشایی

 از پنجره فرم پیکربندی باز شده می‌توان برای پیکربندی سفارشات از هم‌گشایی جدید استفاده کرد. می‌توانید نام سفارش را در قسمت خالی داخل فرم وارد کنید. سپس نام «محصول»، «لیست مواد» و «تعداد» را همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ارائه دهید. اگر محصول در کسب و کار شما ساخته شده است، می‌توانید «سفارش تولید» را در قسمت مربوطه قرار دهید. قسمت "مکان مبدا" به شما امکان می‌دهد مشخص کنید محصول در حال حاضر کجاست. می‌توانید در قسمت «مکان مقصد» مکان مقصد را برای جایی که می‌خواهید قطعات محصول را پس از اتمام فرآیند از هم‌گشایی نگهداری کنید، ارائه دهید.. پس از اتمام فرآیند، روی دکمه "از هم‌گشایی" کلیک کنید.

لیست مواد

 سفارش از هم‌گشایی شما در پایگاه داده Odoo ذخیره می‌شود و دکمه هوشمند "انتقال محصولات" در فرم پیکربندی ظاهر می شود تا بتوانید مانند تصویر زیر به جزئیات هر جزء استفاده شده در محصول دسترسی داشته باشید.

پایگاه داده Odoo

این داشبورد "انتقال موجودی" جزئیات تاریخ ساختن جزء، شماره ارجاع، محصول، سری ساخت/ شماره سریال، تعداد، واحد، و غیره را ارائه می‌دهد. سفارش از هم‌گشایی جدید را می توان از داشبورد " از هم‌گشایی" نیز مدیریت کرد.

ماژول تولید Odoo 16

 اینها ویژگی‌های موجود در ماژول تولید Odoo 16 برای مدیریت سفارشات از هم‌گشایی و سفارشات اسقاط هستند. کسب‌وکارهای تولیدی بزرگ می‌توانند به سرعت کالا های معیوب خود را از بین ببرند، آنها را سازماندهی کنند و با هر رکوردی دوباره آن‌ها را در دسته‌های مواد خام قرار دهند.

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
چگونه محصولات تولید شده خود را در ماژول تولید Odoo 16 از هم‌گشایی کنید
تسهیل گستر, نگین غضنفری 21 آبان 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


مروری بر مدیریت گونه‌های محصول با Odoo 16 POS
گونه‌های محصول در Odoo 16 POS یک ویژگی قوی است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا بسیاری از تغییرات محصول مانند اندازه، رنگ یا مواد را در قالب یک محصول مدیریت کنند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو