ویژگی‌های جدید ماژول فروش Odoo 16 چیست؟

در میان ماژول‌های متعدد آن، ماژول فروش Odoo 16 به عنوان ابزاری حیاتی برای مدیریت کارآمد فرآیند فروش برجسته است. با انتشار Odoo 16، این برنامه ارتقاء قابل توجهی دریافت کرده است و ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را ارائه می‌دهد.

 در دنیای نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار، Odoo خود را به عنوان یک بازیکن برجسته تثبیت کرده است و مجموعه‌ای جامع از برنامه‌های کاربردی یکپارچه را برای ساده کردن جنبه‌های مختلف عملیات تجاری ارائه می‌دهد. در میان ماژول‌های متعدد آن، ماژول فروش Odoo 16 به عنوان ابزاری حیاتی برای مدیریت کارآمد فرآیند فروش برجسته است. با انتشار Odoo 16، این برنامه ارتقاء قابل توجهی دریافت کرده است و ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را ارائه می‌دهد. نسخه جدید مجموعه‌ای از ابزارها و ویژگی‌های پیشرفته است تا تجربه شگفت انگیزی را به کاربران ارائه دهد. استفاده از آخرین نسخه با رابط بصری و بدون نقص و قابلیت‌های تجاری آن راحت تر است. همچنین به شما کمک می‌کند تا با بهینه‌سازی فرآیندهای کسب‌و‌کار خود، کارایی را به حداکثر برسانید.

رابط کاربری پیشرفته و مدرن

 اولین چیزی که هنگام استفاده از ماژول فروش Odoo 16 متوجه خواهید شد، رابط کاربری اصلاح شده و بصری تر آن است. ماژول فروش Odoo 16 پیشرفته تر است و رابط کاربری مدرن به شما کمک می‌کند تا تمام اطلاعات مورد نیاز برای بهبود فروش خود را جمع‌آوری کنید. رابط کاربری سریع و شهودی ماژول هم برای مدیران و هم برای فروشندگان بسیار راحت است. طراحی تمیز و مدرن نیز تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد.

کوپن‌های جدید، کارت‌های وفاداری و کیف پول الکترونیکی

نسخه Odoo 16 گزینه‌های جدید کوپن، کارت وفاداری و کیف پول الکترونیکی را ارائه می‌دهد. هنگامی که ماژول فروش را باز می‌کنید، می‌توانید چند تغییر را در برگه محصولات مشاهده کنید. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، در زیر برگه محصول، منوهای باز طراحی شده‌ای مانند تخفیف و وفاداری و کارت‌های هدیه و کیف پول الکترونیکی را خواهید دید.

کارت‌های وفاداری و کیف پول الکترونیکی

 ما می‌دانیم که پلتفرم Odoo برنامه‌های تبلیغاتی مختلفی مانند تبلیغات فروش، برنامه‌های کوپن و سایر برنامه‌های وفاداری را برای افزایش خرید محصول و بهبود فروش و سود کسب‌وکار تبلیغ می‌کند. در ماژول فروش Odoo 16 ، تخفیف و وفاداری تحت یک پنجره مدیریت می‌‌شوند و کارت‌های هدیه و کیف پول الکترونیکی در پنجره دیگر قرار دارند.

تخفیف و وفاداری

منوی تخفیف و وفاداری به شما کمک می‌کند تا تمام برنامه های تخفیف و وفاداری را که می‌خواهید در کسب‌وکار خود مدیریت کنید، با موفقیت مدیریت کنید. پنجره جدید مانند تصویر زیر خواهد بود.

تخفیف و وفاداری

 با دسترسی به این پنجره واحد، کاربران می‌توانند تخفیف‌ها و برنامه‌های وفاداری را بدون زحمت ایجاد کنند.

 همچنین نمای فرم برنامه‌های تخفیف و وفاداری نسبت به نسخه قبلی کاملا تغییر کرده است.

تخفیف

 در اینجا در پنجره جدید، گزینه‌ای برای ارائه نام برنامه و همچنین گزینه ای برای انتخاب نوع برنامه دارید. با کمک این، می توانید انواع مختلف محصول مانند کوپن، کارت وفاداری، تبلیغات، کد تخفیف، x را بخرید و y را هدیه بگیرید و کوپن سفارش بعدی را پیکربندی کنید. منوی کشویی شامل تمام این گزینه‌های ذکر شده است. بنابراین، بر اساس انواع مختلف برنامه‌ها، همانطور که در بالا توضیح دادیم، می‌توانید به راحتی کوپن‌ها، تبلیغات، برنامه‌های وفاداری و بسیاری دیگر را ایجاد کنید.

ورود داده‌ها را به حداقل می‌رساند

 ماژول مدیریت فروش دیجیتالی شده نیاز به ورودی‌های تکراری و ناخواسته داده را کاهش می‌دهد. قیمت‌های فروش را می‌توان بدون زحمت با چند کلیک ایجاد کرد. این راه‌حل دیجیتالی به شما امکان می‌دهد قیمت‌ها را از یک صفحه به سفارشات فروش و فاکتور تبدیل کنید. توانایی بسیار یکپارچه ماژول با برنامه CRM به شما کمک می‌کند تا به راحتی خط پیمایش فروش خود را از مرحله اولیه تا مرحله بسته شدن نهایی انجام دهید.

نمایش موبایل

 رابط تلفن همراه برنامه برای دسترسی به تجارت و فروش شما از هر نقطه از جهان در هر زمان مفید است. شما حتی می‌توانید محصول خود را بفروشید و فعالیت‌های فروش را از خیابان مدیریت کنید. این برنامه فروش Odoo 16 به گونه‌ای طراحی شده است که بیشتر پاسخگوی تلفن همراه باشد و به تیم فروش شما اجازه می‌دهد به سرنخ‌‌ها، فرصت‌ها و پیش‌فاکتورها در حال حرکت دسترسی داشته باشد و مدیریت کند. این تضمین می‌کند که هرگز فرصت مهمی را حتی زمانی که دور از دفتر هستید از دست ندهید.

هشدار فروش

 این پلتفرم گزینه‌ای برای افزایش اخطارهای فروش به منظور دریافت پیام‌های هشدار قبل از ارسال نقل‌قول‌های خود به یک مشتری خاص ارائه می‌دهد. اگر می‌‌خواهید پیام هشداری روی محصولات ارسال کنید، می‌توانید با استفاده از ویژگی هشدار فروش نیز این کار را انجام دهید.

نقل‌قول‌ساز

گزینه منحصربه‌فرد سازنده پیش‌فاکتور موجود در ماژول فروش Odoo 16 به شما امکان می‌دهد در عرض چند ثانیه یک پیش‌فاکتور زیبا ایجاد کنید. این سیستم همچنین به شما اجازه می‌دهد تا محصولات فروش، انواع محصولات، لیست قیمت محصولات، قالب‌ها و بسیاری موارد دیگر را از پیش تعریف کنید. این برای فروشندگان بسیار مفید خواهد بود تا با آنها کار کنند.

الگوی پیش‌فاکتور

گزینه قالب پیش‌فاکتور موجود در ماژول فروش Odoo برای صرفه‌جویی در زمان کیفیت و همچنین تلاش انسان بسیار سودمند است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد قالب‌های پیش‌فاکتور سفارشی را در عرض چند ثانیه طراحی کنید و الگوها را می‌توان بر اساس نیاز های شما مجدداً استفاده کرد یا سفارشی کرد.

حرفه‌ای

 ماژول فروش برای ارسال پیش‌فاکتورها به مشتریان بسیار سودمند است. ارسال پیش‌فاکتور برای مشتریان برای درک تعداد محصولات، قیمت آنها و سایر جزئیات ضروری مانند تعداد، وزن، هزینه حمل‌و‌نقل و سایر جزئیات بسیار مفید خواهد بود. پیش‌فاکتور که قرار بود همراه با مظنه ارسال شود برای ارائه تصویری واضح از محصول و پرداخت بسیار مفید خواهد بود.

به روز رسانی های بیشتر در استراتژی افزایش فروش

 استراتژی‌‌های افزایش فروش جدیدی که در ماژول فروش Odoo 16 معرفی شده‌ اند، شرکت شما را سازنده‌تر می‌کنند و با پیشنهاد تخفیف‌ها، گزینه‌های اضافی و موارد دیگر، شما را به فروش اقلام بیشتر تشویق می‌‌کنند.

گزینه‌ای برای تأیید سفارشات فروش لغو شده

 در ماژول فروش Odoo 16، کاربر باید قبل از لغو سفارش فروش که قبلاً برای مشتری ارسال شده است، لغو را تأیید کند. همچنین می‌توانید در این مورد به مشتری ایمیل بزنید. علاوه بر این، نسخه جدید به کاربران اجازه نمی‌دهد از پیوند پرداخت برای پرداخت سفارش یا فاکتور فروش لغو شده استفاده کنند.

وضعیت حمل‌ونقل

در سفارشات فروش، وضعیت تحویل اضافه شده است. این وضعیت به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت تعیین کنند که آیا محصولات به طور کامل تحویل داده شده‌اند، تا حدی تحویل داده شده‌اند یا اصلاً تحویل داده نشده‌اند. همچنین این امکان را فراهم می‌کند تا بررسی کنید که آیا آنها به موقع رسیده‌اند یا خیر.

یکپارچه‌سازی CRM پیشرفته

 ادغام بین ماژول‌های فروش و CRM در Odoo 16 بیشتر بهبود یافته است. این بدان معناست که تیم فروش شما می‌تواند به طور یکپارچه سرنخ‌ها و فرصت‌‌ها را از طریق خط پیمایش فروش انتقال دهد و روند فروش روان و سازمان ‌یافته را از تماس اولیه تا بستن معاملات تضمین کند.

نتیجه

در پایان، برنامه فروش Odoo 16 مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها و ویژگی های جدید را به ارمغان می‌آورد که به کسب‌وکارها قدرت می‌دهد تا فرآیند فروش خود را ساده کنند، تصمیمات مبتنی بر داده اتخاذ کنند و تجربیات استثنایی برای مشتری ارائه دهند. چه یک استارتاپ کوچک یا یک شرکت بزرگ باشید، اپلیکیشن فروش Odoo 16 برای کمک به رشد فروش و دستیابی به اهداف تجاری خود با کارایی و سهولت بیشتر طراحی شده است.

منبع: cybrosys



اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
ویژگی‌های جدید ماژول فروش Odoo 16 چیست؟
تسهیل گستر, نگین غضنفری 05 آذر 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


نحوه مدیریت قوانین و مسیرها در ماژول انبار Odoo 16
شما می‌توانید هر حرکت یک محصول را با استفاده از مسیرهایی که برای آن تعیین شده است مطلع شده و دنبال کنید. این مسیر عملیاتی است که برای جابجایی انبار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ردیابی و مدیریت حرکات انبارگردانی یک کسب‌و‌کار بدون یک استراتژی خوب چالش‌برانگیز است.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو