اهمیت Odoo در مدیریت زنجیره تامین

داشتن یک نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی در خود صنعت یک دستاورد بزرگ برای هر کارآفرین بلندپرواز در این زمینه است. برای کسانی که شبکه گسترده ای از زنجیره تامین دارند، اهمیت آن فراتر از هر روایتی است.


داشتن یک نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی در هر صنعت یک دستاورد بزرگ برای هر کارآفرین بلندپرواز در این زمینه است. به طور دقیق، کسانی که در کسب و کار زنجیره تامین بسیار جلوتر هستند، کسانی هستند که با مدیریت زنجیره تامین ERP آن را با موفقیت پیاده سازی می کنند. افرادی که به اودوو ای آر پی اعتماد دارند، گزینه های زیادی برای ساده کردن عملیات خود به روشی بسیار حرفه ای دارند.

همانطور که همه می‌دانند، این کار حرفه‌ای است که با بسیاری از مواد مورد نیاز برای تولید یا خدمات صنعتی سروکار دارد. این شامل طراحی محصول، عرضه محصول و فعالیت های تحویل است. افرادی که با فعالیت‌های مدیریت زنجیره تامین آشنایی دارند، می‌دانند که با فعالیت‌های کاربردی مانند فروش، CRM، کارهای بازاریابی، فعالیت‌های خرید، مدیریت موجودی و لجستیک، تهیه مواد خام، تحویل تمام محصولات نهایی و غیره سروکار دارد.

حال، اجازه دهید نگاهی گذرا به عواملی داشته باشیم که در واقع به یک کسب‌وکار کمک می‌کنند که در سیستم مدیریت زنجیره تامین به یک ای آر پی مجهز شود. همانطور که همه می دانند، این نقطه مرکزی یک صنعت است که در آن فعالیت های زیادی انجام می شود. اینکه چگونه نرم‌افزار می‌تواند همه چیز را در یک پلتفرم واحد ادغام کند و کار را ساده‌تر کند.

ارزش افزوده برای شرکت

مسئولیت اصلی داشتن یک ERP برای تقویت زنجیره تامین این است که با بهبود کل زنجیره کار به اقلام شرکت ارزش می‌افزاید. این به سادگی کل فرآیند را با جایگزینی کار دستی خودکار می کند. به راحتی می تواند سفارشی سازی را امکان پذیر کند. می تواند به شرکت کمک کند تا نیازها و نیازهای مشتریان را برآورده کند. نکته اصلی این است که می تواند به طور موثر از کل فرآیند از تولید مواد خام تا توزیع محصول از طریق یک کانال واحد پشتیبانی کند.

ترکیبی از سیستم های مدیریتی مختلف

ممکن است برنامه های نرم افزاری مختلفی برای کنترل چندین کار داشته باشید. ممکن است انجام جداگانه این مسئولیت ها به زمان نیاز داشته باشد. داشتن یک ERP مدیریت تامین خوب قطعا همه چیز را تحت یک کنسول قرار می دهد که در آن فعالیت های عملیاتی برای همه بخش ها بسیار آسان خواهد بود. اتوماسیون در تمامی سطوح، شامل تهیه مواد اولیه، فرآیند تولید و عرضه، می تواند امکان پذیر شود.

مدیریت موجودی

مدیریت موجودی یکی از مسئولیت های کلیدی در هر شرکتی است. کسانی که از سیستم‌ها یا رویکردهای سنتی یا قدیمی در این زمینه استفاده می‌کنند، باید برای به‌روز ماندن با آمار و ارقام دقیق تلاش زیادی کنند و بالعکس کسانی که از مدیریت زنجیره تامین ERP بهتری مانند اودوو برخوردارند، وضعیت را به خوبی درک خواهند کرد. ERP در واقع برای عملکردهای خود بر سطح موجودی، سفارشات فروش، قوانین لجستیکی و سایر حوزه های مشابه متکی است. می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات خرید عاقلانه ای را در زمان مناسب داشته باشید. در دسترس بودن کالا را می توان به بهترین روش دقیق پیگیری کرد و وضعیت را همیشه برای عملکرد عالی کنترل کرد.

مدیریت موجودی

بهترین پشتیبانی برای فروشندگان / تامین کنندگان

همانطور که همه می دانند، فروشندگان و تامین کنندگان بخش جدایی ناپذیر هر صنعت را تشکیل می دهند. بنابراین، شرکت هایی که در عملکرد بازار خود خوشبین هستند، به این فکر می کنند که رابطه خوبی با فروشندگان خود در تمام سطوح حفظ کنند. بسیاری از شرکت‌ها فهرستی غیرقابل مدیریت از فروشندگان خواهند داشت.


هنگامی که شرکت از سیستم های قدیمی برای عملکرد استفاده می کند، اطلاع رسانی به آنها بسیار دشوار است. با این حال، برای کسانی که از ERP در مدیریت زنجیره تامین استفاده می کنند، کار آسانی است. با استفاده از این ویژگی ها می توان مذاکرات درستی انجام داد. به راه اندازی مناقصه های خرید کمک می کند. این به شما کمک می کند تا تمام پاسخ های فروشندگان مختلف را ادغام کنید. سفارشات خرید را می توان به راحتی قبل از لیست انتخاب شده فروشندگان قرار داد.

واقعیت این است که فقط افراد آگاه می توانند چنین ERP مانند اودوو را انتخاب کنند که در آن تجارت در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد جادو خواهد بود.

ردیابی موثر

ردیابی موفقیت آمیز فعالیت ها در زمینه کسب و کار، رکن اساسی موفقیت را تشکیل می دهد. این تصور را ایجاد می کند که شما به درستی تک تک حرکت ها را در شرکت خود دنبال می کنید و افراد را در قبال شغل خود مسئول نگه می دارید. هر گونه نقص در بخش را می توان تنها از طریق چنین روش ردیابی موثری ردیابی کرد.

روزهایی که شرکت‌ها تنها از روش‌های سنتی برای مدیریت چنین الزاماتی استفاده می‌کردند، گذشته است. با ورود ERP ها، تا حد زیادی با به حداقل رساندن منابع انسانی خودکار شده است. ما می توانیم افراد یا دپارتمان ها را بر اساس گزارش های دقیق پاسخگو کنیم. سفارشات خرید و فروش و پیش فاکتورها را می توان از هر جایی ردیابی و مشاهده کرد.

دید واقعی شرکت ها بهبود می یابد و واقعاً عملکرد شرکت را فراتر از انتظارات فرد تقویت می کند. این کمک می کند تا از کم یا زیاد شدن ذخایر جلوگیری شود. این می تواند به طور دقیق فعالیت های حمل و نقل را ردیابی کند. تدارکات با تسهیلات ردیابی بلادرنگ کاملاً عالی خواهد بود. ویژگی های بلاک چین به طور موثر برای اطمینان از مدیریت بلادرنگ زنجیره تامین و برآوردن سطح عملکرد مورد انتظار در شرکت استفاده می شود.

پردازش سفارش و ارسال

هیچ سیستم قدیمی قادر به پردازش سفارشی که نیاز به تحویل فوری به چندین منبع دارد، نخواهد بود. یک ERP مدیریت تامین موثر فقط می‌تواند نیازهای پردازش سفارش بهبود یافته را برآورده کند. در مورد مدیریت انبار و موجودی نیز همینطور است. سطح دقیق عملیات، جذابیت اساسی است که توجه هر جوینده این محصول شگفت انگیز را به خود جلب می کند.

پردازش سفارش و ارسال

نظارت و مدیریت فروشگاه نظارت و حمل و نقل مدیریت نیز با این ERP آسان تر است. حمل و نقل را می توان به راحتی در سطح میکرو نظارت کرد. همچنین دارای ابزارهای پشتیبانی لجستیکی داخلی است که برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان آینده‌نگر مزیت زیادی خواهد داشت.

مدیریت لجستیک و حمل و نقل نیز با این ERP آسانتر است. حمل و نقل را می توان به راحتی در سطح میکرو نظارت کرد. همچنین دارای ابزارهای پشتیبانی لجستیکی داخلی است که برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان آینده‌نگر مزیت زیادی خواهد داشت.


مدیریت لجستیک و حمل و نقل

مدیریت لجستیک و حمل و نقل

ابزارهای نرم افزاری لجستیک زنجیره تامین، جابجایی مواد و کالاها را کارآمد می کند. اکنون، با استفاده از نرم‌افزار SCM، به راحتی مواد در حال حمل و نقل را مدیریت کنید. نرم افزار لجستیک مدیریت زنجیره تامین به نظارت و مدیریت هر روش حمل و نقل کمک می کند، خواه مدیریت ناوگان بر روی جاده باشد، یا مدیریت حمل و نقل ریلی، هوایی و دریایی. با دید عالی در سراسر حمل و نقل، هر کسب و کاری می تواند محموله ها را به راحتی نظارت کند. علاوه بر این، افزایش دید به شما امکان می دهد در مراحل اولیه تغییراتی ایجاد کنید تا خطرات و خطاها را در فرآیند کاهش دهید. به بیان دیگر، به موقع به مسیر خود برگردید تا فرآیندهای حمل و نقل را با دقت و دقت بیشتری پردازش کنید. این انتخاب درستی برای عملیات زنجیره تامین خواهد بود.

سفارش مجدد کار مدیریت

در هر صنعتی، سفارش مجدد محصولات بسیار رایج است. اگر از اودوو استفاده می کنید، می توان با کمک قوانین سفارش مجدد مدیریت کرد. در اودوو، مدیریت زنجیره تامین ERP، مدیریت آسان را تضمین می کند. مدیریت موثر منطقه همچنین باعث کاهش حجم کار سایر ادارات و مدیران آنها خواهد شد. مهمتر از همه، در دسترس بودن مقرون به صرفه برنامه با پشتیبانی فنی 24x7 آن را در میان سایر برنامه های نرم افزاری در صنعت متمایز می کند.

منبع: cybrosys

عنوان محصولات

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.


مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
اهمیت Odoo در مدیریت زنجیره تامین
تسهیل گستر, بابک شعبانی 18 آبان 1401
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


چه چیز جدیدی در CRM اودوو 16 وجود دارد؟
در نسخه 16 اودوو، ماژول CRM ویژگی های انحصاری را در آخرین به روز رسانی خود ارائه می دهد. بدون شک ERP موثر می تواند با محبوبیت مشتریان و ایجاد رابطه موثر با آنها، راه را برای رشد چشمگیر کسب و کار هموار کند. اودوو 16 یک ابزار موثر ERP است که مدیریت کسب و کار شما را خودکار می کند و فعالیت های ارتباط با مشتری را بهبود می بخشد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو