چگونه با Odoo ERP کسب و کار خود را برای رکود برنامه ریزی کنید

یکی از راه های موثر برای بقا در یک کسب و کار، سرمایه گذاری در فناوری است. Odoo ERP یک بسته سودمند برای کارآفرینان با هزینه کم و ویژگی های دیگر است. کاربران به راحتی می توانند عملیات یک شرکت را با استفاده از Odoo ERP متصل کنند.

یکی از راه های موثر برای بقا در یک کسب و کار، سرمایه گذاری در فناوری است. Odoo ERP یک بسته سودمند برای کارآفرینان با هزینه کم و ویژگی های بسیار است. کاربران به راحتی می توانند عملیات یک شرکت را با استفاده از اودوو ای آر پی پیاده سازی کنند.

این مطلب به شما اطمینان می دهد که با کمک اودوو در شرایط رکود، کسب و کار خود را برنامه ریزی کنید.

اودوو ای آر پی درآمد کسب و کار شما را غنی می کند، هزینه ها را کاهش می دهد و سودآوری شرکت را بهبود می بخشد. این یک نتیجه کامل برای فروش، حسابداری، خرید، منابع انسانی و کارهای بیشتر است. 

برای آماده سازی کسب و کار خود با استفاده از Odoo ERP 

اودوو در هر دو نسخه Enterprise و Community و به مدیریت عملیات های مختلف در یک شرکت کمک می کند. نسخه عمومی اودوو 15 برای همه کاربرانی که تصمیم به برنامه ریزی کسب و کار در شرایط رکود دارند رایگان و قابل انطباق است. در نسخه سازمانی اودوو، کاربران می توانند ماژول های مختلفی مانند فروش، حسابداری، اجاره، حمل و نقل، خرید، CRM و موارد دیگر را با بسته های قیمتی قابل تطبیق دریافت کنند. حداقل بسته پیاده سازی اودوو ای آر پی برای یک شرکت واحد از 999 دلار شروع می شود. می توانید به سرعت  اودوو را در طول یک رکود اقتصادی به سازمان خود منتقل کنید.

مدیریت هزینه و شناخت نیازهای بازار

مالکان برای برنامه ریزی کسب و کار در دوره رکود باید پول را به روشی مناسب مدیریت کنند. بدترین مبارزه برای یک کارآفرین کمبود پول نقد در یک تجارت است. ما باید با سرمایه گذاری در اودوو کم هزینه از پول موجود به طور موثر استفاده کنیم. نسخه اینترپرایز اودوو ماژول هزینه ها را برای حفظ هزینه های کارکنان و ثبت پرداخت ها ارائه می دهد. این ماژول به کاربران امکان می دهد تا گزارش های هزینه را برای تأیید، پرداخت، ارسال و تجزیه و تحلیل سریع هزینه ها مدیریت کنند. با استفاده از ماژول هزینه ها ایجاد گزارش هزینه کارکنان در یک شرکت برای تأیید آسان است.


افراد می توانند با درک روندهای بازاریابی در شرایط رکود از پول استفاده کنند. اقتصاد در دوران رکود جهانی رو به زوال خواهد بود. از این رو، ما باید اولویت های بازاریابی را در آن دوره بشناسیم و با استفاده از اودوو، در کسب و کار شما آنها را سازگار کنیم.

برای تعامل با مشتریان به بازاریابی رسانه های اجتماعی تکیه کنید

در دوران رکود، اکثر مردم مشاغل از راه دور را انتخاب می کنند و استفاده از رسانه های اجتماعی در آن زمان حیاتی است. بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی است که از برنامه های رسانه های اجتماعی مختلف استفاده می کند. اکثر کسب و کارها برای برخورد با مشتریان در طول همه گیری به رسانه های اجتماعی متکی هستند. یکی از بهترین فضاهای بازاریابی در دوره دیجیتال، رسانه های اجتماعی است. کاربران می توانند اپلیکیشن های مختلف بازاریابی مانند بازاریابی اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی پیامکی و موارد دیگر را از نسخه اینترپرایز اودوو نصب کنند. همه این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا با مشتریان برای تبلیغات یا استراتژی‌های مختلف بازاریابی برای یک کسب‌وکار ارتباط برقرار کنید.

برنامه بازاریابی اجتماعی اودوو 15 به شما در ایجاد کمپین ها، پست ها و مدیریت بازدیدکنندگان خود در رسانه های اجتماعی کمک می کند. شما می توانید کمپین های بازاریابی مختلفی را در مراحل مختلف برای اهداف تجاری ترتیب دهید.


با پشتیبانی اودوو ای آر پی، یک شرکت می تواند حضور خود را در رسانه های اجتماعی در میان مشتریان و در بازار در طول رکود افزایش دهد.

مدیریت ارتباط با مشتری را با استفاده از اودوو حفظ کنید

اکثر شرکت ها بر افزایش رضایت مشتری، روی محصولات یا خدمات تمرکز می کنند. راه اندازی یک CRM برای یک تجارت در طول رکود مورد انتظار ضروری است. مشتری برای دستیابی به مزایای اضافی و ضعیف شدن وفاداری به برند در طول رکود، به برندهای مختلف روی می آورد. نسخه اینترپرایز اودوو یک ماژول مدیریت ارتباط با مشتری CRM برای بهبود روابط با مشتری در کارآفرینی ارائه می دهد. با کمک CRM، کسب و کارها می توانند بدون سرمایه گذاری زیاد مشتریان جدیدی را جذب کنند.

ماژول CRM اودوو 15 به افزایش تولید سرنخ ها، مدیریت فرصت ها، فعالیت ها و ویژگی های دیگر کمک می کند. همچنین این ماژول پایگاه داده اودوو با برنامه های بازاریابی مختلف، فروش، انبار و موارد دیگر یکپارچه شده است. کاربران می توانند به سرعت فرصت های مختلف را فرموله کنند و در ماژول CRM منجر به ایجاد سرنخ شوند.


افزایش بهره وری کسب و کار

بهره وری کسب و کار در شرایط رکود به دلایل مختلف به طور گسترده ای تحت تاثیر قرار می گیرد. با سرمایه گذاری در اودوو، می توانید به سرعت درآمد کسب و کار را بهبود بخشید و بهره وری را فعال کنید. مدیریت و کنترل میزان استفاده از پول نقد با استفاده از اودوو آسان است. اودوو تضمین می کند که کاربران فروش و خرید محصولات یا خدمات سازمان را به درستی مدیریت می کنند. هر تراکنش پولی در شرکت شما در دفاتر روزنامه مختلف نرم افزار اودوو امن است. از این رو، یک شرکت می تواند پولی را که برای هر محصول در شرایط رکود خرج می کند، متوجه شود.

علاوه بر این، اودوو می تواند ذخایر مواد اولیه شما را در مراکز کاری مختلف با استفاده از ماژول های تولید و انبار مدیریت کند. با پر کردن خودکار مواد در اودوو، می توانید درآمد بهتری برای شرکت به دست آورید. علاوه بر این، ویژگی های تعمیر و نگهداری پیشگیرانه یا اصلاحی پشتیبانی برای یک شرکت سودآور است.

ادغام عملیات در شرکت شما با استفاده از اودوو ای آر پی

هماهنگی عملیات در طول رکود دشوار می شود. انجام به موقع وظایف در سرمایه گذاری های تجاری در آن دوره حیاتی می شود. با پشتیبانی اودوو، می توانید بال های مختلف کسب و کار مانند فروش، حساب ها، CRM، خرید، نگهداری و موارد دیگر را حفظ کنید. تمام عملیات در یک شرکت به سرعت توسط ویژگی یکپارچه سازی اودوو تکمیل می شود. سایر نکات برجسته اودوو در دسترس بودن آسان مواد، پشتیبانی سریع، مقرون به صرفه بودن و آموزش است.

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
چگونه با Odoo ERP کسب و کار خود را برای رکود برنامه ریزی کنید
تسهیل گستر, بابک شعبانی 02 آذر 1401
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


اهمیت Odoo در مدیریت زنجیره تامین
داشتن یک نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی در خود صنعت یک دستاورد بزرگ برای هر کارآفرین بلندپرواز در این زمینه است. برای کسانی که شبکه گسترده ای از زنجیره تامین دارند، اهمیت آن فراتر از هر روایتی است.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو