نرم افزار سازمان یار نسخه ۱۶ ، بهترین Odoo تا کنون

امروز، ما با هیجان اعلام می کنیم نرم افزار سازمان یار نسخه ۱۶ قدرت گرفته از Odoo ، سریع ترین، زیباترین و بصری ترین نسخه ای که تا به حال توسعه داده ایم! با تمام ابزارها و تلاش هایی که تیم های ما برای کار خود انجام می دهند، می خواهیم بگوییم که Odoo 16 راه حل نرم افزاری مورد نیاز کسب و کار شما است.

امروز، ما با هیجان اعلام می کنیم نرم افزار سازمان یار نسخه ۱۶ قدرت گرفته از Odoo ، سریع ترین، زیباترین و بصری ترین نسخه ای که تا به حال توسعه داده ایم!

در سال گذشته، تیم‌های تحقیق و توسعه ما بر روی بهبود گسترده بسیاری از ویژگی‌های موجود و توسعه مواردی که مشتریان ما بیشتر درخواست می‌کردند، تمرکز کردند. ما هوش تجاری بیشتر، گزارش‌دهی کاملاً جدید برای انبار / MRP، یک برنامه وب‌سایت کاملاً فرانت‌اند، افزایش عملکرد کلی و بسیاری موارد دیگر ارائه کردیم.

البته همه اینها در حالی است که برنامه های جدید منتشر می شود. امسال با برنامه جدید دانش همراه است، راه حلی با هدف کمک به مدیریت، همکاری و به اشتراک گذاری دانش با شرکتتان. داشبوردهای بازسازی شده Odoo با آن همراه است. آن ها به گزارش های مبتنی بر صفحه گسترده تبدیل شده اند.

با تمام ابزارها و تلاش هایی که تیم های ما برای کار خود انجام می دهند، می خواهیم بگوییم که Odoo 16 راه حل نرم افزاری مورد نیاز کسب و کار شما است.

بنابراین، بدون بحث بیشتر، بیایید نگاهی به آنچه نسخه جدید برای ما در نظر گرفته است بیاندازیم. اگر می‌خواهید اودوو16 را امتحان کنید، لطفاً به www.odoo.com/start سر بزنید. و اگر لیست کاملی از تمام ویژگی‌های جدید ما می‌خواهید، یادداشت انتشار را بررسی کنید.

 

داستانی از اجراها

اودوو 15 قبلاً سریع بود. اما حدس بزنید چیست؟ ما به همین جا بسنده نکردیم. عملکرد Odoo 16 در کل پشته فناوری بهبود یافته است. برای آوردن چند مثال به این معنی است که به طور متوسط:

  • باز کردن فاکتور از باطن 3.7 برابر سریعتر است.

  • به طور متوسط ​​2.4 برابر کمتر درخواست های SQL در هر URL وجود دارد.

  • صفحات تجارت الکترونیک 3.9 برابر سریعتر بارگذاری می شوند.

اکنون، برای افرادی که از نظر فنی بیشتر تمایل دارند، اجازه دهید به برخی از جزئیات بپردازیم.

در کلاینت وب، تقریباً تمام مؤلفه‌های جاوا اسکریپت اکنون از OWL 2 استفاده می‌کنند، به این معنی که نماهای باطن تا 20 برابر سریع‌تر بارگذاری می‌شوند! البته، این تنها پیشرفت نیست: تعداد خطوط CSS 68٪ کاهش یافته است، عملکرد چتر به لطف بازسازی کامل بهبود یافته است، و تعداد تماس های رویه از راه دور کاهش یافته است.

برای شبکه، ما با کاهش تعداد تماس‌های HTTP، که به طور متوسط ​​35 درصد کاهش در اندازه داده‌ها و استفاده از NGINX برای ارائه فایل‌های حجیم به‌حساب می‌آید، توانستیم تأخیر را کاهش دهیم.

با توجه به ویژگی‌های کسب‌وکار، ما از روش «onchange» به استفاده از فیلدهای محاسبه‌شده روی آوردیم. پیش از این، ایجاد 50 فاکتور با 50 خط، برای محاسبه 79.5 ثانیه زمان می برد. اکنون، تنها 19.44 ثانیه طول می کشد.

چارچوب سرور نیز تا حد زیادی بهبود یافته است. با معرفی قطعه ذخیره سازی، عملکرد تمام صفحات وب سایت به طور چشمگیری افزایش یافته است.

 

و این همه برای چارچوب سرور نیست: فیلدهای ترجمه شده اکنون به جای جداول «ir.translation» از فیلدهای JSONB استفاده می کنند، فهرست های بهینه شده جدید در دسترس هستند، جلسات فقط در صورتی ذخیره می شوند که مقادیر پیش فرض تغییر کنند، نماهای باطن ذخیره شوند، و بارگیری سرد منوها بهینه شده است.

آخرین اما نه کم اهمیت، صدها سرور Odoo Online ارتقا یافته و به HTTP 2.0 تغییر یافته است.

ما را باور نمی کنید؟ اکنون با ایجاد پایگاه داده اودوو 16 خود ببینید!

  • با حسابداری خود صلح کنید

حسابداری اودوو قبلاً از بازسازی اخیر خود سود زیادی برده و به یکی از بهترین برنامه های حسابداری بلادرنگ تبدیل شده است. با این حال، ما امسال مایل بیشتری را طی کردیم تا بیشتر فرآیندها را تا حد امکان بدون دردسر کنیم.

ما با بهبود ناوبری در سراسر برنامه شروع کردیم. طبق معمول، به افزودن و به روز رسانی بسته های بومی سازی ادامه دادیم، و خوشحالیم که اعلام کنیم بیش از 70 کشور اکنون تحت پوشش هستند.

ویجت تطبیق بانکی جدید به میزان زیادی تجربه کاربر را بهبود می بخشد. همه چیز واضح تر و تمیزتر است و روند را سریعتر می کند. با حالت شرکت‌های حسابداری، رمزگذاری فاکتورها هرگز سریع‌تر نبوده است: مخاطب و مبلغ کل را تنظیم کنید، و تمام!

  • بخش گزارش به طور کامل از ابتدا بازسازی شده است. دیگر نگران یافتن اطلاعات لازم نخواهید بود.

آیا نمی توانید تجزیه و تحلیل حسابداری کافی داشته باشید؟ برای سهولت توزیع تحلیلی، طرح های تحلیلی و مدل های توزیع تحلیلی، ویجت تحلیلی جدیدی را روی فاکتورها اضافه کردیم. اکنون می‌توانید گزارش‌های مالی را تجزیه کرده و آن‌ها را بر اساس حساب‌ها و برنامه‌های تحلیلی تجزیه و تحلیل کنید.

و این تازه شروع است. برای نام بردن از برخی از ویژگی‌های جدید: هشدارهای محدودیت اعتباری، صورت‌حساب‌های مکرر، تخفیف‌های پرداخت زودهنگام، پشتیبانی حسابداری Storno، و غیره. برای کشف همه ویژگی‌های جدید، گفتگوی What's New in Odoo Accounting را بررسی کنید!

  • وقتی داشبوردها با صفحات گسترده ملاقات می کنند

بیایید صادق باشیم، استفاده از داشبوردهای گزارش دهی بسیار خسته کننده بود. البته، ما نمی‌توانستیم اجازه دهیم که برای همیشه ادامه پیدا کند. همه داشبوردها - شامل برنامه همنام - به گزارش های مبتنی بر صفحه گسترده تبدیل شده اند. اکنون می توانید از آنها برای ویرایش یا محاسبات پیشرفته استفاده کنید!

به همین دلیل است که ما توجه زیادی را بر روی بهبود صفحه گسترده متمرکز کردیم. برای نام بردن از مهم‌ترین تغییرات، اکنون می‌توانید رکوردها را در تابع List مشاهده کنید، فایل‌های XLSX را به فرمت صفحه گسترده Odoo تبدیل کنید، یا از مجموعه‌ای از توابع جدید برای دریافت معیارهای حسابداری استفاده کنید.

 

اما صبر کنید، این همه چیز نیست. ما با افتخار اعلام می کنیم که کتابخانه صفحه گسترده در LGPL منبع باز است. صفحه گسترده اودوو اولین راه حل منبع باز است که به شما امکان می دهد برگه ها را به طور مشترک ویرایش کنید و فایل های اکسل را به صورت یکپارچه وارد و صادر کنید - از جداول، نمودارها، صفحات ثابت، ستون ها و ردیف های پنهان و بیش از 200 عملکرد پشتیبانی می کند!

  • وب سایت و تجارت الکترونیک: بین شهود و کامل بودن

امسال، ما انرژی خود را روی بهبود UI و UX وب سایت و برنامه های تجارت الکترونیک متمرکز کردیم. اکنون وب سایت شما با کلیک بر روی نماد برنامه به طور مستقیم در دسترس است. دیگر نیازی به رفتن به داشبورد برنامه وب سایت نیست.

همه منوها نیز اصلاح شدند تا همه چیز بصری تر شود. محصولات، برنامه های وفاداری و غیره با یک کلیک قابل دسترسی هستند. البته، همه چیز با بلوک‌های ساختمان، گزینه‌ها و ویجت‌های جدید بیشتری همراه است. برای مشاهده کلی همه چیزهای جدید می توانید ویدیوی زیر را بررسی کنید. برنامه وب سایت ما هرگز به این سرعت و کاربر پسند نبوده است.

کل برنامه تجارت الکترونیک به گونه ای بازنگری شده است که آن را بصری تر کند و در عین حال ویژگی های بیشتر و بیشتر ارائه شود. گزینه های جدیدی نیز در دسترس هستند، بنابراین کاتالوگ و صفحات تجارت الکترونیک شما منحصر به فرد هستند. برای تقویت آن، ما همچنین یک اتصال به Plausible.io اضافه کردیم. این ادغام به شما کمک می کند تا معیارهای وب سایت و تجارت الکترونیک خود را مستقیماً از وب سایت خود دنبال کنید.

  • در عین حال، قیف فروش شما اکنون بیشتر از همیشه قابل تنظیم است:

  • چندین ارائه‌دهنده پرداخت جدید مانند Razorpay، AsiaPay و بسیاری دیگر اضافه شده‌اند تا فرصت‌های بیشتری را به شما ارائه دهند.

  • مشتریان شما اکنون می توانند از پرداخت سریع و تکمیل خودکار آدرس لذت ببرند.

  • بلوک های پرفروش اکنون می توانند سفارشی شوند.

  • همه ویژگی‌ها و ویژگی‌های انواع اکنون از قسمت جلو قابل دسترسی هستند.

  • و خیلی بیشتر!

در نهایت، توجه داشته باشید که برنامه وب سایت 2.4* سؤالات SQL کمتری در هر URL خواهد داشت، در حالی که برنامه تجارت الکترونیک 3.9* در بارگذاری صفحات سریعتر خواهد بود. نیازی به گفتن نیست که سئوی جهانی شما این اخبار را دوست دارد!

  • فرآیندهای تولید و موجودی روان تر

برای آسان‌تر کردن زندگی شما، اودوو تلاش باورنکردنی برای بهبود چندین جنبه از برنامه‌های تولید (MRP) و انبار خود انجام داد. ما رفتارهای جدیدی را به ویژگی تنظیمات موجودی اضافه کرده‌ایم، مانند دسته‌های ذخیره‌سازی و تاریخ آخرین شمارش. همه گزارش‌های برنامه انبار نیز به‌طور کامل اصلاح شده‌اند، و به لطف منوهای جدید، پیمایش را آسان‌تر می‌کند.

اما این همه چیز نیست. اودوو 16 با چندین قابلیت دیگر همراه است. اکنون می توان تصمیم گرفت که آیا سفارشات پشتیبان به طور خودکار در هر نوع عملیات ایجاد می شوند یا خیر، اما همچنین می توان با تنظیم آنها به عنوان مکان های تکمیلی، تکمیل مجدد در مکان های خاص را خودکار کرد.

در مورد تولید (MRP)، بهبودهای قابل توجهی در گزارش ساختار و هزینه انجام شده است. این طرح به طور کامل بازسازی شده است و اکنون نمای کلی نامگذاری شده است. از نظر طراحی، نمای تبلت نیز برای کاملتر کردن آن بهبود یافته است (به عنوان مثال یکپارچگی پاپ آپ ECO).

 

همچنین اکنون می توانید وابستگی های عملیاتی را به لیست مواد ایجاد کنید که به صورت پویا بر برنامه ریزی و وضعیت سفارشات کاری تأثیر می گذارد. سپس، سفارشات ساخت را می توان برای تولید دسته ای تقسیم کرد و به کارمندان یا مراکز کاری مختلف اختصاص داد. برعکس نیز صادق است، به این معنی که می توانید سفارشات تولید را برای اهداف تولید دسته ای یا برنامه ریزی ادغام کنید.

در نهایت، پیمانکاران فرعی تولید اکنون می توانند تولید خود را از پورتال مشتریان خود ثبت کنند، پس از اینکه حقوق دسترسی لازم را دریافت کردند.

  • مدیریت و به اشتراک گذاری دانش آسان شده است

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه دانش شرکت خود را مدیریت کنید؟ چگونه یک سند داخلی ایجاد کنیم که توسط تیم شما قابل خواندن و ویرایش باشد؟ آیا می توان یک کپی از یک مقاله ایجاد کرد یا کل سلسله مراتب آن را کپی کرد؟ آیا می توان همه این کارها را بدون استفاده از چندین راه حل خارجی یا ساختارهای پوشه هزارتویی انجام داد؟ خوب، پاسخ به همه آنها بله است!

Odoo 16 با یک برنامه بصری جدید به نام Knowledge ارائه می شود. این برنامه به شما امکان می دهد مقالات و سلسله مراتب آنها را ایجاد یا تکرار کنید تا دانش شرکت خود را به اشتراک بگذارید و حتی آن را برای همه در داخل قابل تنظیم کنید.

 چگونه می توان آن را سفارشی کرد؟ به لطف بسیاری از ویژگی‌ها، از جمله انتخابگر جلد، مقاله‌های تودرتو، یا نماهای جاسازی شده (مثلاً برای اطلاعات از سایر برنامه‌های Odoo). سپس، اجازه می دهد تا جداول مطالب، نمایه ها و خطوط کلی را در مقالات برای نمایش محتوای تودرتو درج کنید.

اوه، و از آنجایی که برنامه Odoo Knowledge نفس گیر است، قبل از حذف دائمی مقالات حذف شده، مهلتی به مقالات حذف شده شما می دهد. ما هرگز نمی دانیم؛ یک کلیک اشتباه می تواند سریع اتفاق بیفتد.


عنوان محصولات

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
نرم افزار سازمان یار نسخه ۱۶ ، بهترین Odoo تا کنون
تسهیل گستر, بابک شعبانی 07 دی 1401
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


راهکار جامع برنامه ریزی منابع سازمانی یا ERP چیست؟
ERP چیست؟ پیش از هر چیزی باید به پاسخ این سوال یعنی تعریف کلی از مفهوم ERP پرداخت. راهکار جامع برنامه ریزی منابع سازمانی (Enterprise Resource Planning) و یا به‌اختصار ERP (ای آر پی) شامل طیف وسیعی از فعالیت‌ها می‌شود.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو