چرا توییتر اصلی ترین شبکه اجتماعی در کریپتو است؟

در گذشته مردم برای بیان سخنان و عقاید خود یا بیان هر موضوع دیگری، به صورت مسقیم و از طریق صحبت رودررو حرف‌های خود را بیان می‌کردند، زیرا در گذشته چندان ابزاری وجود نداشت که کاربران بتوانند از طریق آن با اشخاص دیگر ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل به صورت کمتری با دنیای اطراف و اشخاص آن ارتباط دارند. اما از آنجایی که پیشرفت تکنولوژی هر روزه بیشتر می‌شد، جهانِ ارتباطی پیشرفت‌های زیادی کرد...

در گذشته مردم برای بیان سخنان و عقاید خود یا بیان هر موضوع دیگری، به صورت مسقیم و از طریق صحبت رودررو حرف‌های خود را بیان می‌کردند، زیرا در گذشته چندان ابزاری وجود نداشت که کاربران بتوانند از طریق آن با اشخاص دیگر ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل به صورت کمتری با دنیای اطراف و اشخاص آن ارتباط دارند. اما از آنجایی که پیشرفت تکنولوژی هر روزه بیشتر می‌شد، جهانِ ارتباطی پیشرفت‌های زیادی کرد...

پس از پیشرفت تکنولوژی و بروز برنامه‌ها و پلتفرم‌های ارتباطی، اشخاص توانستند تا حد بیشتری با دنیای اطراف خود ارتباط داشته باشند. برنامه‌هایی مانند اینستاگرام، تلگرام و مخصوصا توییتر از جمله برنامه‌ها و پلتفرم‌های بسیار کاربردی و مهم است که به ایجاد ارتباط بین اشخاص مختلف در سرتاسر دنیا کمک زیادی کرد. هرچند که تاثیرات این بازار محدود به ارتباط اشخاص با یکدیگر نبود و این برنامه‌ها و پلتفرم‌ها در موضوعات زیادی تاثیر داشت. آیا شما تاکنون تاثیرات این برنامه ها را در اطراف خود دیده‌اید؟

بازار ارزهای دیجیتال دارای کاربران زیادی است که هرکدام از آن ارزهای مختلفی را خریداری کرده و به سود یا ضرر دست می‌یابند. اما یکی از مهم‌ترین نکاتی که به رشد بیشتر بازار ارزهای دیجیتال کمک می‌کند تبلیغ این بازارهای اقتصادی در شبکه‌های پر رفت و ‌آمدی مانند توییتر است. از آنجایی که کاربران شبکه توییتر هم زیاد هستند، بیان حتی یک توییت کوچک هم می‌تواند به رشد و توسعه این بازار جذاب کمک کند.

به همین دلیل بسیاری از فعالان شبکه توییتر و بازار ارزهای دیجیتال بر این باورند که توییتر اصلی‌ترین شبکه اجتماعی ارزهای دیجیتال است. در این مقاله به بررسی اینکه چرا توییتر اصلی‌ترین شبکه اجتماعی کریپتو است می‌پردازیم:

سکوی پرتابی به نام توییتر!

سکوی پرتابی به نام توییتر!

از آنجایی که برنامه‌هایی مانند توییتر باعث افزایش ارتباط به اشخاص سرتاسر دنیا می‌شد، توانست تاثیر زیادی هم در بازارهای مختلف بگذارد. بازار ارزهای دیجیتال یکی از بزرگ‌ترین بازارهای اقتصادی است که سال‌های زیادی در عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت کرده است. در ابتدای کار این بازار کسی چندان آشنایی با این بازار کار نداشت، اما حمایت‌ها و توییت‌های مختلفی که درمورد این بازار اقتصادی در توییتر بیان می‌شد که رشد و پیشرفت بیشتر این بازار کمک کرد.

    از آنجایی که توییتر فضای بسیار بزرگ‌تری برای تبلیغ بازار کریپتو است، اشخاص بیشتری از طریق این پلتفرم با بازار کریپتو آشنا شدند.

همچنین با افزایش سرمایه‌گذاری کاربران مختلف، اشخاص سرشناس زیادی که در توییتر هم فعالیت داشتند در این بازار اقتصادی هیجان‌انگیز سرمایه‌گذاری کردنند. به همین دلیل هم توییتر و هم بازار ارزهای دیجیتال به رشد و صعود یکدیگر کمک کرده و یکدیگر را ارتقا بخشیدند. البته لازم به ذکر است بسیاری از کاربرانی که در پلتفرم‌های دیگری مانند اینستاگرام فعالیت داشتند هم در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت‌هایی داشتند، اما از آنجایی که توییتر فضای بسیار بزرگ‌تری برای تبلیغ بازار کریپتو است، اشخاص بیشتری از طریق این پلتفرم با بازار کریپتو آشنا شدند.

اشخاص سرشناس در توییتر

با بروز شبکه اجتماعی توییتر اشخاص سرشناس زیادی وارد این شبکه شدند. بسیاری از سرمایه‌گذاران، موسسان برندهای مختلف، میلیاردهای سرشناس و غیره به این برنامه ورود کرده و فعالیت خود را در آن آغاز کردنند. ایلان ماسک، ویتالیک بوترین، مایکل سیلور، چان پنگ سائو، جاستین سان، چارلی لی، مایکل ون دی پوپ و پیتر برانت از جمله معروف‌ترین و مشهور‌ترین سرمایه گذاران و فعالان عرصه ارزهای دیجیتال هستند که در شبکه توییتر فعالیت دارند.

این اشخاص به صورت عمده یا در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت کرده‌اند یا با حمایت از ارزهای مختلف، به رشد و توسعه آن کمک کرده‌اند. پس از حمایت‌ها و توییت‌های مختلفی که اشخاص سرمایه‌گذار در مورد ارزهای مختلف داشتند، دارندگان و سرمایه‌گذاران این ارزها به سود بسیار خوبی دست یافتند.

نقش شبکه های اجتماعی در رشد ارز دیجیتال

نقش شبکه های اجتماعی در رشد ارز دیجیتال

از زمان بروز بازار ارزهای دیجیتال، از آنجایی که کمتر کسی درمورد این بازار اقتصادی اطلاعات داشت، اشخاص زیادی در این بازار سرمایه‌گذاری نمی‌کردنند، اما با گذشت زمان و ورود ارز دیجیتال به شبکه اجتماعی مانند توییتر، باعث رشد این بازار و آشنایی اشخاص با این بازار شد.

    هنگامی که افراد سرمایه‌گذار و سرشناس توییت‌های مختلفی را درمورد بازار ارزهای دیجیتال در این شبکه اجتماعی منتشر کردند، اشخاص و سرمایه‌گذاران بیشتری با این بازار آشنا شده و دارایی خود را در این بازار صرف کردند.

درواقع شبکه اجتماعی مانند توییتر نقش مکملی را برای بازار ارزهای دیجیتال ایفا کرد. هنگامی که افراد سرمایه‌گذار و سرشناس توییت‌های مختلفی را درمورد بازار ارزهای دیجیتال در این شبکه اجتماعی منتشر کردند، اشخاص و سرمایه‌گذاران بیشتری با این بازار آشنا شده و دارایی خود را در این بازار صرف کردند.

توییت های جنجالی و پر بازدید

همانطور که گفتیم با رشد و توسعه بازار ارزهای دیجیتال، توییتر هم رشد زیادی داشت و به بروز آن کمک زیادی کرد. همچنین بسیاری از اشخاص سرشناس و سرمایه‌گذار توییت‌های مختلفی در این شبکه منتشر کرده و به رشد و توسعه ارزهای دیجیتال کمک کردنند.

برای مثال ایلان ماسک یکی از مشهورترین میلیاردهای آمریکایی بود که در یکی از توییت‌های خود به ارز دیجیتال شیبا اینو اشاره کرده. پس از آن میزان رشد و صعود این ارز افزایش زیادی یافت. به همین دلیل می‌توان گفت توییت‌های اشخاص سرشناس، یکی از اصلی‌ترین عوامل رشد و ترقی یک ارز دیجیتال است.

همچنین کیم کارداشیان یکی از سرشناس‌ترین بازیگرانی است که در یکی از توییت‌های خود از ارز دیجیتال اتریوم حمایت کرد. هرچند که این توییت با بازخوردهای بسیار متفاوتی مواجه بود. برخی از فعالان این شبکه بر این باور بودنند که یک بازیگر سرشناس نمی‌تواند چندان تبلیغ کننده خوبی برای ارزهای مختلف باشد، حتی آنها بر این عقیده بودنند که این تبلیغ می‌تواند به نوعی باعث کاهش محبوبیت این ارز شود. به همین جهت از او شکایت کردنند. اما همچنان نمی‌توان منکر تاثیرات اشخاص سرشناس در رشد این ارزهای دیجیتال شد.

واکنش های کاربران به توییت های مختلف

کاربران و اشخاص سرشناسی که در شبکه توییتر فعالیت دارند مطالب و اطلاعات زیادی درمورد ارزهای دیجیتال را در شبکه توییتر منتشر کردنند. هرکدام از آنها مانند ایلان ماسک یا اشخاص دیگر، با انتشار توییت‌های مختلف و حمایت از ارزهای مختلف، تاثیر زیادی در رشد این ارزها داشتند.

اما همانقدر که اطلاعات زیادی درمورد ارزهای مختلف منتشر می‌شد، واکنش‌ها و بازخوردهای زیادی هم درمورد این ارزها از سوی کاربران بروز داده می‌شد. برای مثال هنگامی که ایلان ماسک از ارز شیبا اینو حمایت کرد، بسیاری از کاربران و فعالان عرصه ارزهای دیجیتال با خود تصور می‌کردنند که مالک اصلی ارز شیبا اینو ایلان ماسک بوده و به همین دلیل از آن حمایت می‌کند.

البته این مورد تنها بخش کوچکی از مطالب و واکنش‌های مختلفی است که کاربران مختلف درمورد ارزها بیان کردنند. به صورت کلی کسانی که در این بازار فعالیت دارند اطلاعات بسیار بیشتری درمورد میزان واکنش‌های کاربران دارند.

آیا نصب توییتر مزیتی دارد؟

آیا نصب توییتر مزیتی دارد؟

بسیاری از کاربرانی که در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در توییتر فعالیتی ندارند چنین سوالی برایشان رخ می‌دهد که آیا نصب توییتر و انتشار و پیگیری این توییت‌ها مزیتی دارد یا نه؟ پاسخ به این سوال امری است که کاملا به فعالان این عرصه‌ها بستگی دارد.

درواقع کاربران و سرمایه‌گذارانی که در عرصه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند، تنها به پیگیری ارزها و پیگیری نوسان‌های آنها اکتفا می‌کردنند. اما ورود توییتر به این بازار و مشاهده تاثیرات آن، نشان دهنده مزیت‌های زیادی بود که توییتر در بازار ارزهای دیجیتال داشت.

چرا توییتر اصلی ترین شبکه اجتماعی در کریپتو است؟

توییتر به سبب کاربران میلیونی و تاثیرگذاری که دارد خواسته یا ناخواسته تاثیر زیادی در رشد ارزهای مختلف داشت. درواقع اشخاص سرشناس و تاثیرگذاری که در بازار ارزهای دیجیتال و توییتر وجود دارند، به رشد و ارتقا این ارزها کمک می‌کنند.

توییت‌ها، اعتبار اشخاص سرشناس، حمایت‌های اشخاص مشهور و محبوب و غیره از جمله عواملی است که باعث شد توییتر به اصلی‌ترین شبکه اجتماعی در کریپتو تبدیل شود. به همین سبب، حتی اگر اولین بار است که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، توییتر می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین حامیان شما باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما هم توییتر دارید؟ حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
چرا توییتر اصلی ترین شبکه اجتماعی در کریپتو است؟
تسهیل گستر, بابک شعبانی 08 مرداد 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


PPPoE چیست و چه کاربردی دارد؟
در دنیای امروز اکثر ISP ها (ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت) به کاربران خود اینترنت پهن‌باند (Broadband) ارائه می‌کنند و بسیاری از آن‌ها برای این کار از فناوری PPPoE (پروتکل نقطه به نقطه روی اترنت) استفاده می‌کنند. اما PPPoE چیست؟
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو