سوال مشتری تسهیلگستر: چطور چتبات ساختهشده را به کانال گفتگوی آنلاین وصل کنم تا فعال شود؟
خوش آمدید!
این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.
سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.
این سؤال پرچمدار شده است
1
پاسخ
11
بازدید
پس از ساخت چتبات، باید آن را به کانال مورد نظر متصل کرد.
✅ اتصال چتبات به کانال:
- وارد گفتگوی آنلاین ◄ کانالهای گفتگوی آنلاین شوید.
- روی آیکون موجود در کانال مورد نظر کلیک کنید ◄ پیکربندی کانال و تب قوانین کانال را انتخاب کنید.
- روی افزودن سطر کلیک کنید.
- در فیلد چتبات، چتبات ساختهشده را انتخاب کنید.
- در صورت نیاز، گزینه فقط در صورت عدم حضور اپراتور را فعال کنید تا چتبات فقط وقتی اپراتور آفلاین است فعال شود.
پاسخ شما
از این بحث لذت میبرید؟ فقط نخوانید، شما هم مشارکت کنید!
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کرده و از ویژگیهای انحصاری و تعامل با جامعه ما لذت ببرید!
ثبت نام| پستهای مرتبط | پاسخها | بازدید | فعالیت | |
|---|---|---|---|---|
|
|
1
خرداد 26
|
9 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
14 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
12 | ||
|
|
۰
خرداد 26
|
3 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
24 |