سوال مشتری تسهیلگستر: چطور میتوانم یک چتبات برای پاسخ خودکار به مشتریان در گفتگوی آنلاین بسازم؟
خوش آمدید!
این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.
سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.
این سؤال پرچمدار شده است
1
پاسخ
8
بازدید
چتباتها برنامههای خودکاری هستند که مکالمات را بدون نیاز به اپراتور انسانی مدیریت میکنند.
✅ ایجاد چتبات:
- وارد گفتگوی آنلاین ◄ پیکربندی ◄ رباتهای گفتگو شوید.
- روی جدید کلیک کنید، نام چتبات را وارد کنید و در صورت تمایل تصویر اضافه کنید.
- در بخش اسکریپت، مراحل مکالمه را تعریف کنید.
- برای آزمایش، روی دکمه تست کلیک کنید.
📌 نکته: چتبات از منطق «فقط اگر» استفاده میکند — هر مرحله بر اساس پاسخ قبلی کاربر تعیین میشود.
پاسخ شما
از این بحث لذت میبرید؟ فقط نخوانید، شما هم مشارکت کنید!
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کرده و از ویژگیهای انحصاری و تعامل با جامعه ما لذت ببرید!
ثبت نام| پستهای مرتبط | پاسخها | بازدید | فعالیت | |
|---|---|---|---|---|
|
|
1
خرداد 26
|
11 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
9 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
14 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
13 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
12 |