پس از تنظیم یک پیامک در برنامه بازاریابی پیامکی، امکان ارسال به صورت تست وجود ندارد. پس از چند بار سعی، پیام "لطفا صبر کنید ..." رد نمیشود. در پنل هم بررسی شده است و پیامکی به پنل ارسال نمیشود.
این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.
سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.
پس از تنظیم یک پیامک در برنامه بازاریابی پیامکی، امکان ارسال به صورت تست وجود ندارد. پس از چند بار سعی، پیام "لطفا صبر کنید ..." رد نمیشود. در پنل هم بررسی شده است و پیامکی به پنل ارسال نمیشود.
در خصوص ارسال پیامک یک سری قوانین در رابطه با محتوای پیامک وجود دارد که باید رعایت شود. از جمله محتوای تبلیغاتی دارای لینک.
چون محتوای مربوطه دارای تبلیغات لینکی دیجی کالا و ... بود، پیامکهای مربوطه در پنل sms در قسمت "پیامکهای فیلترشده" در وضعیت "در انتظار بررسی" قرار میگیرد، چنانچه مورد تائید کارشناس مربوطه بود به مرحله ارسال میرود. در خصوص آشنایی با پنل پیامک لطفا موارد موجود در توضیحات وظیفه "پنل پیامک" در حساب کاربری خود در سایت تسهیل گستر را مطالعه نمایید.
در خصوص تست ارسال پیامک فقط بر روی یک مورد تست را انجام دهید، نتیجه ارسال انبوه پیامک پس از ارسال نیز قابل مشاهده میباشد.