پس از تنظیم یک پیامک در برنامه بازاریابی پیامکی، امکان ارسال به صورت تست وجود ندارد. پس از چند بار سعی، پیام "لطفا صبر کنید ..." رد نمی شود. در پنل هم بررسی شده است و پیامکی به پنل ارسال نمی شود.
پس از تنظیم یک پیامک در برنامه بازاریابی پیامکی، امکان ارسال به صورت تست وجود ندارد. پس از چند بار سعی، پیام "لطفا صبر کنید ..." رد نمی شود. در پنل هم بررسی شده است و پیامکی به پنل ارسال نمی شود.
در خصوص ارسال پیامک یک سری قوانین در رابطه با محتوای پیامک وجود دارد که باید رعایت شود. از جمله محتوای تبلیغاتی دارای لینک.
چون محتوای مربوطه دارای تبلیغات لینکی دیجی کالا و ... بود، پیامکهای مربوطه در پنل sms در قسمت "پیامک های فیلترشده" در وضعیت "در انتظار بررسی" قرار می گیرد، چنانچه مورد تائید کارشناس مربوطه بود به مرحله ارسال می رود. در خصوص آشنایی با پنل پیامک لطفا موارد موجود در توضیحات وظیفه "پنل پیامک" در حساب کاربری خود در سایت تسهیل گستر را مطالعه نمایید.
در خصوص تست ارسال پیامک فقط بر روی یک مورد تست را انجام دهید، نتیجه ارسال انبوه پیامک پس از ارسال نیز قابل مشاهده می باشد.