راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

فیکس کردن سیستم وویپ voip

سلام و عرض ادب

نصب و راه اندازی سیستم ایزابل و ویپ چگونه است؟ لطفا در این راستا مارو راهنمایی کنید تا سیستم اودومون رو به وویپ متصل کنیم. سیستم یکپارچه وویپ با اودوو می‌تونه خیلی به کارهامون سرعت ببخشه.


تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ
با سلام و عرض ادب
مشتری عزیز
برای اینکه بتونید از وویپ در بستر اودوو (سازمان یار) استفاده بکنید، پس از راه اندازی سرور وویپ نیاز هست که ssl روی آدرس شما نصب شده باشه. به عبارت بهتر برای دسترسی به آدرس وویپ از پروتکل https استفاده بشه نه http. یعنی برای پنل وویپ دامنه تنظیم شده باشه و دسترسی به این دامنه از طریق https باشه. دلیلش هم این هست: چون https پروتکلی امن هست و وبسایت‌های ما نیز روی بستر https بوده و این پروتکل اجازه استفاده از دیگر پروتکل‌های ناامن رو نمی‌ده. odoo برای اتصال به وویپ از (ws)web socket استفاده می‌کنه ولی تحت ssl که در واقع پروتکل اتصالی ما wss هست.
استریسک ورژن ۱۸ از wss پشتیبانی می‌کنه همچنین این ورژن نیز باید روی سرور وویپتون نصب باشه.

پس از راه اندازی سرور وویپ نیاز هست که ماژول وویپ رو از شرکت تسهیل گستر خریداری بفرمایید.
و حالا با چند تا تنظیمات بسیار ساده وویپ براتون قابل استفاده خواهد بود. فقط کافیه که از لینک زیر تنظیمات مورد نظر رو روی اودوو ست کنید و استفاده کنید :)


موفق باشید
تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو