راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

موارد مطرح شده در ماژول کارمندان

با سلام و احترام،

درخصوص ماژول کارمندان چند نکته وجود دارد:

۱- چگونه می‌توان فیلترگذاری بر اساس شماره پرسنلی کارمندان در این ماژول انجام داد و ترتیب نمایش را به‌صورت صعودی و یا نزولی در هنگام اعمال فیلتر مشخص کرد. (لازم به ذکر است که از طریق دو روش "گروه‌بندی بر مبنای" و همچنین "فیلترگذاری" بر روی فیلد "شماره ثبت نام کارمند" می‌توان این کار را انجام داد ولی عمل مرتب‌سازی صعودی و نزولی را نمی‌توان اعمال کرد در این دو روش)

۲- در خصوص کارمندانی که خاتمه همکاری شان اعلام شده است، در هنگام بایگانی آن کارمند تنها فیلدی تحت عنوان "تاریخ پایان قرار داد" وجود دارد. موضوع مطرح شده این است که، چگونه می توان تاریخ خروج همکار و اتمام قرارداد را به صورت تفکیکی برای هر کاربر مشخص کرد؟!

به عنوان مثال اگر کارمندی پایان قراردادش ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ باشد اما به طور مثال در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ خاتمه همکاری برای آن صادر می‌شود، چگونه می‌توان این دو تاریخ را به صورت تفکیکی برای کاربر مورد نظر ثبت کرد؟

۳- مورد آخری که وجود دارد این است که در حال حاضر همکاران کارگزینی ما تنها دسترسی مدیریتی به ماژول کارمندان دارند اما زمانی که می‌خواهند یک کارمند را بایگانی کنند پیغام خطای دسترسی به سوابق حمل و نقل را دریافت می‌کنند. برای بایگانی کارمندان چه دسترسی‌های دیگری نیز بایستی به مسئول کارگزینی اعطا شود؟

ممنون می‌شوم درخصوص موارد ذکر شده توضیحات لازم را بدهید.

با سپاس فراوان



تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو