راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

خطا در حساب‌های دریافتنی و حساب‌های پرداختنی به هنگام ویرایش مخاطب

با سلام

در حال حاضر امکان ویرایش هیچ نوع مخاطبی وجود ندارد.
برای ثبت مخاطب جدید مشکلی نیست ولی هنگام ویرایش مخاطبان موجود در تب حسابداری فیلدهای (حساب دریافتنی) و (حساب دریافتنی) خالی است و در هنگام ذخیره خطا می‌دهد.

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

کاربر گرامی

با سلام و وقت بخیر

این مورد معمولا هنگامی رخ می دهد که:
1- در نرم افزار ماژول حسابداری نصب می باشد.
2- مخاطبان از طریق ایمپورت وارد شده‌اند. اما به هنگام ایمپورت دو فیلد "حساب‌های دریافتنی" و "حساب‌های پرداختنی" در فایل اکسل درج نشده و در نتیجه در ایمپورت وارد نشده‌اند.
در خصوص حل چنین مواردی ابتدا از تمامی مخاطبان اکسپورت بگیرید، بدین صورت که حالت توسعه‌دهنده را فعال کرده و به هنگام اکسپورت تیک گزینه "می‌خواهم داده‌ها را به‌روزرسانی کنم" را بزنید تا سیستم متوجه این بشود که این دیتاها را می‌خواهید ویرایش کرده و مجدد به سیستم ایمپورت کنید.

سپس در فایل اکسل اکسپورت، دو ستون تحت عنوان "حساب دریافتنی" و "حساب پرداختنی" ایجاد کرده و برای همه ردیف‌ها مقدار پیش‌فرض این حساب‌ها را داده و سپس آن فایل اکسل را ایمپورت کنید.

در خصوص مقدار پیش‌فرض، کافیست یکبار به‌صورت دستی یک مخاطب ایجاد کرده و ذخیره نمایید. در تب "حسابداری" محتوای پیش‌فرض فیلدهای ذکر شده را خواهید دید. بدیهی است که این محتوا از جدول حساب‌های تعریف شده در سیستم، فراخوانی می‌شوند.

موفق باشید.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو