راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

حداکثر مقدار مرخصی استحقاقی انتقالی در طرح های مرخصی استحقاقی

در هنگام تعریف طرح مرخصی استحقاقی در بخش قوانین، حداکثر مقدار مرخصی استحقاقی برای انتقال را تنظیم کرده ام، عملکرد این قسمت به چه شکل می باشد؟

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

انتقال مرخصی استحقاقی به سال بعد بستگی به دوره اعتبار تخصیص مرخصی دارد که شامل چند نوع تخصیص بر اساس دوره اعتبار می‌باشد :

1) اگر دوره اعتبار در تخصیص مرخصی بدون محدودیت باشد در این صورت مقدار تنظیم شده در طرح استحقاقی برای انتقال سال بعد در صورت مانده مرخصی کارمند انتقال خواهد یافت (مطابق فایل پیوستی)


2) اگر دوره اعتبار در تخصیص مرخصی (مطابق فایل پیوستی) شامل سال بعدی نیز باشد در این صورت اگر در طرح مورد نظر تعداد انتقالی مرخصی برای سال بعد تنظیم شده باشد و کارمند مرخصی داشته باشد برای سال بعد انتقال صورت خواهد گرفت.


3) اگر مطابق فایل پیوستی دوره اعتبار در تخصیص مرخصی فقط برای سال جاری باشد در این صورت در صورت مانده مرخصی کارمند مقدار انتقالی برای سال بعد فقط در این تخصیص برای ما نمایش داده می‌شود و نمی‌توان از این مرخصی به دلیل تاریخ انقضا تخصیص در سال بعد استفاده کرد.


1 نظر
تصویر پروفایل
انصراف

عاالی ممنون 🙏🙏

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو