راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

چند سوال در مورد امکانات ماژول حسابداری اودوو (Odoo ERP)

1- گزارش وتعاریف کدینگ های حسابداری در سطح گروه،کل،معین، وتفصیلی

2- فاکتورهای خرید وفروش کد اقتصادی مشتریان شناسه اقتصادی وشماره فاکتور بصورت متناوب نمی باشد

3-علت ثبت اسناد در تاریخ 1401

4-دلیل عودت وحذف خرید وفروش

5- حسابهای بانکی گزارش شده کامل دیده نمی شودنام بانکها نمایش داده نمی شود

6- عدم وجود خزانه داری

7- گزارشگیری مانده مشتریان به تفکیک

8- مراکز هزینه

9- مرور حسابها

10-گزارشگیری چکهای دریافتی وپرداخت

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

با سلام
در ارتباط با موضوعات مطرح شده مواردی به شرح ذیل خدمتتان ارسال می شود:
1- در اودوو به هدف پیشگیری از اشتباهات کاربری، تعریف سطح گروه و کل بعد از فعال سازی حالت توسعه دهنده از مسیر حسابداری> پیکربندی > گروه های حساب نمایش و تعریف می شود و معین در مسیر حسابداری> پیکربندی> جدول حساب ها تعریف می شود و به جهت انعطاف بیشتر سیستم اودوو مخاطبان را با دید تفصیلی پیاده سازی کرده است
در این ارتباط می توانید ویدئوی زیر را ببینید
https://www.tashilgostar.com/slides/slide/14-181?fullscreen=1

2- شماره اسناد پیش فاکتور، سفارش در یک راستا می باشد و بسته به وضعیت آن در فرم مربوطه نمایش داده می شود، در واقع اسناد متناوب هستند و قابل کنترل، فقط کافی است کنترل بکنیم که سند مربوطه در چه وضعیتی است ولی وقتی سفارش به فاکتور تبدیل می شود شماره دیگری را به خود می گیرد که باز متناوب است و غیر قابل حذف یا ویرایش

لازم به ذکر است ماژول استودیو با در اختیار قرار دادن توانمندی برنامه نویس در اختیار کاربر، به شما امکان می دهد که در هر فرمی هر فیلدی که دلخواهتان است را اضافه کنید

3- در نظر داشته باشیم که چنین تحلیل هایی توسط خود اودوو انجام می شود و ما در مورد آنها دخالت نمی کنیم و بیشتر تمرکز ما بر بومی سازی و پاسخگو کردن آن برای نیاز بازار هدف ایران است، با توجه به اینکه این نرم افزار توسط بالغ بر 7 میلیون کاربر در حال استفاده است اگر تحلیلی اشکال داشته باشد توسط آنها گزارش و رفع ایراد می شود، اودوو رویکردی فراتر دارد و عموما برای کارهایش دلایل محکم و قابل دفاعی دارد که بعدها حین استفاده متوجه دلایل آن می شویم.

4- فاکتورها و اسناد تا زمانی که نهایی نشده باشند امکان حذف و یا بایگانی و ویرایش را خواهند داشت و عودت خرید و فروش هم اصولا باید وجود داشته باشد چرا که جزو نیازهای پرتکرار هر کسب و کاری می باشند

5- این دو ویدئو به بسیاری از سوالات شما در حوزه حسابداری پاسخ خواهد داد، از جمله موارد مربوط به بانک


https://www.tashilgostar.com/slides/slide/amwzsh-mjwl-hsbdry-dr-szmn-yr-odoo-erp-1-272?fullscreen=1

https://www.tashilgostar.com/slides/slide/amwzsh-mjwl-hsbdry-dr-szmn-yr-odoo-erp-2-366?fullscreen=1

فیلم های کامل تر در مورد ماژول های مالی و حسابداری در لینک زیر موجود است

https://www.tashilgostar.com/slides/slide/amwzsh-mjwl-hsbdry-dr-szmn-yr-odoo-erp-2-366?fullscreen=1

6- برای درسترسی به دریافت و پرداخت در بخش حسابداری و منوی مشتریان یا تامین کنندگان به زیر منوی پرداخت ها مراجعه کنید، امکان دریافت و پرداخت به روش های مختلف اعم از نقد، واریز به حساب، چک و ... را به شما می دهد و با استفاده از ماژول مغایرکت گیری می تواند ارتباط بین دریافت ها و پرداخت های حسابداری را با سایر قسمت های سیستم برقرار کرد

7- در ماژول حسابداری از منوی گزارش به زیر منوی دفتر کل طرف های همکار مراجعه کنید، مانده حساب مشتریان را به تفکیک مشاهده خواهید کرد، از لیست مخاطبان هم در دکمه های هوشمند بالای صفحه مخاطب به همه اطلاعات مربوط به آن مخاطب اعم از فاکتورها، خریدها، فروش ها، صورتحساب ها و مانده حساب ها دسترسی پیدا کرد

8- مراکز هزینه های در اودوو از طریق حساب های تحلیلی مدیریت می شود، در این ارتباط این ویدئو را می توانید ببینید


https://www.tashilgostar.com/slides/slide/hsbhy-thlyly-dr-nrm-fzr-hsbdry-szmn-yr-odoo-erp-38?fullscreen=1

9- در ماژول حسابداری، از منوی گزارش ها به انوع گزارش ها به همراه جزئیات آن می توانید دسترسی داشته باشید، دقت داشته باشید که با کلیک بر روی موارد گزارش شده جزئیات داخل آن هم نمایش داده می شود

10- در ماژول حسابداری به چک های دریافتی و پرداختی رفته و در نمایش لیستی با استفاده از فیلتر و گروه بندی گزارشات دلخواه خود را دریافت کنید

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه میتوانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دو بار پاسخ دهید. همچنین لطفاً رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

ارتباط با ما +
چت آنلاین
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواس​​​​ت مشاوره یا دمو