چطور میتوانم با کیبورد به قابلیت هوش مصنوعی اودوو دسترسی پیدا کنم؟
خوش آمدید!
این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.
سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.
این سؤال پرچمدار شده است
در اودوو 19، میانبر کیبورد Ctrl+K سریعترین راه برای دسترسی به قابلیتهای هوش مصنوعی است.
✅ نحوه استفاده:
- در هر فیلد متنی قرار بگیرید
- کلیدهای Ctrl+K را همزمان فشار دهید
- پنجره Ask AI باز میشود
- درخواست خود را تایپ کنید یا از گزینههای پیشفرض انتخاب کنید
جایگزین: میتوانید روی آیکون ستاره (✨) که در گوشه بالا-چپ فیلدهای متنی ظاهر میشود کلیک کنید.
📌 نکته: این میانبر تنها در فیلدهایی که AI فعال است کار میکند — فیلدهای توضیحات در CRM، بخش چت و پیامرسانی، ایمیلهای خروجی و یادداشتهای داخلی.
پاسخ شما
از این بحث لذت میبرید؟ فقط نخوانید، شما هم مشارکت کنید!
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کرده و از ویژگیهای انحصاری و تعامل با جامعه ما لذت ببرید!
ثبت نام| پستهای مرتبط | پاسخها | بازدید | فعالیت | |
|---|---|---|---|---|
|
|
1
خرداد 26
|
9 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
10 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
6 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
95 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
14 |