چطور یک سیستمپرامپت خوب برای عامل هوشمند اودوو بنویسم؟
خوش آمدید!
این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.
سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.
این سؤال پرچمدار شده است
سیستمپرامپت (System Prompt) هویت و رفتار عامل هوشمند را تعریف میکند.
✅ اجزای یک سیستمپرامپت خوب:
- معرفی عامل: "تو یک دستیار پشتیبانی برای محصولات شرکت X هستی"
- حوزه دانش: "تخصص تو در حوزه نصب و رفع اشکال است"
- محدودیتها: "فقط از اسناد ارائهشده پاسخ بده"
- لحن: "به فارسی، محترمانه و صمیمی پاسخ بده"
📌 مثال: تو "آریا" دستیار هوشمند شرکت ما هستی. وظیفه تو پاسخ به سوالات مشتریان درباره محصولات ماست. فقط از راهنمای محصول و FAQ موجود پاسخ بده. اگر پاسخ را نمیدانی، بگو: "این سوال را به تیم پشتیبانی انسانی ارجاع میدهم."
پاسخ شما
از این بحث لذت میبرید؟ فقط نخوانید، شما هم مشارکت کنید!
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کرده و از ویژگیهای انحصاری و تعامل با جامعه ما لذت ببرید!
ثبت نام| پستهای مرتبط | پاسخها | بازدید | فعالیت | |
|---|---|---|---|---|
|
|
1
خرداد 26
|
10 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
6 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
4 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
94 | ||
|
|
1
خرداد 26
|
14 |