راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

درخواست ثبت به‌پرداخت ملت

با سلام و عرض احترام

درگاه پرداخت آنلاین سایت را چگونه راه‌اندازی کنم؟


تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

ضمن عرض سلام و وقت بخیر

کاربر گرامی در حال حاضر سیستم سازمان یار قادر به اتصال به درگاه الکترونیکی "به‌پرداخت بانک ملت" می‌باشد. جهت فعال‌سازی این درگاه به شرح زیر عمل کنید: 

ابتدا باید از طریق سایت http://www.behpardakht.com/resources/Vpos.html اقدام به دریافت درگاه پرداخت اینترنتی نمایید (در سایت فوق مراحل ثبت نام و ارسال مدارک و ...راهنمایی شده است). به هنگام ثبت درخواست، یکسری اطلاعات در رابطه با وب‌سایت از شما درخواست خواهند کرد از جمله:

* داشتن اینماد (برای کسب و کارها با فروش اینترنتی حتما باید برای سایت، نماد اعتماد داشته باشید. دریافت نماد اعتماد از طریق سایت https://enamad.ir/ امکان‌پذیر می‌باشد)

* ip هاست : که از شرکت تسهیل گستر استعلام می‌کنید

* زبان برنامه نویسی (که برابر است با ): پایتون

* آدرس callback: که از شرکت تسهیل گستر استعلام می‌کنید

پس از اتمام ثبت نام و ارسال مدارک، بانک یکسری مشخصات به شما خواهد داد که آنها را می‌توانید در نرم افزار خود، در ماژول وبسایت، در قسمت "پیکربندی /  درگاه های پرداخت /  به‌پرداخت ملت" جایگذاری نمایید و گزینه فعال را انتخاب نمایید تا در سایتتان فعال شود.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه میتوانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دو بار پاسخ دهید. همچنین لطفاً رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

ارتباط با ما +
چت آنلاین
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواس​​​​ت مشاوره یا دمو