ویژگی‌های برجسته ماژول بحث و گفتگوی اودوو 16

ماژول بحث و گفتگو به کاربران در برقراری تماس رسمی و غیر رسمی با بسیاری از افراد کمک می کند. ارسال و دریافت پیام از طریق چت مستقیم یا کانال آسان است. یکی از برنامه های کاربردی ارتباط فوری برای یک محیط تجاری مشترک، ماژول بحث و گفتگوی اودوو 16 است.

اهمیت ارتباطات سازنده بین همکاران در محیط کسب و کار ضروری است. از طریق ارتباط موثر می توان همه افراد را وارد یک تیم کرد. هماهنگی قوی با مشتریان یا ارباب رجوع در یک شرکت منجر به رشد کسب و کار می شود. اکثر شرکت ها در کارآفرینی از برقراری ارتباط داخلی با دیگران شکست می‌خورند. ماژول بحث و گفتگو به کاربران در برقراری تماس رسمی و غیر رسمی با بسیاری از افراد کمک می کند. ارسال و دریافت پیام از طریق چت مستقیم یا کانال آسان است. یکی از برنامه‌های کاربردی ارتباط فوری برای یک محیط تجاری مشترک، ماژول بحث و گفتگوی اودوو 16 است.

این وبلاگ ایده‌ای در مورد ویژگی های برجسته ماژول بحث و گفتگوی اودوو 16 ارائه می‌دهد

کاربران می‌توانند با استفاده از ERP اودوو فایل ها و پیام های مربوط به هر محتوا را با سایر اعضا در یک محیط مشترک به اشتراک بگذارند. ما می‌توانیم هنگام نصب ماژول بحث و گفتگوی اودوو 16 از طریق یک کانال بدون تاخیر با اعضای تیم چت کنیم. سازماندهی چندین موضوع کاری با همکاران با کمک نرم افزار ERP آسان است. 

مزایای ماژول بحث و گفتگوی اودوو 16

برخی از ویژگی‌های ماژول بحث و گفتگو شامل ایجاد کانال‌های گفتگو، مدیریت پیام‌ها، پلتفرم‌های چت خصوصی یا عمومی بوده و یک برنامه کاربردی کاربر پسند است. برنامه‌ریزی کنفرانس با همکاران با برنامه بحث و گفتگوی اودوو 16 آسان شده است. بیایید ویژگی‌های پیشرفته مربوط به ماژول بحث و گفتگو را در اودوو 16 ببینیم.

آسان برای ارسال و دریافت پیام از دیگر اعضا

کاربران می‌توانند به راحتی پیام ها را بدون کمک رسانه‌های خارجی ارسال و دریافت کنند. ما می‌توانیم با استفاده از ماژول بحث و گفتگو ، همه مکالمات را در یک فضا ترکیب کنیم. با استفاده از نرم افزار ERP، ارسال و دریافت پیام‌های شما سریعتر می شود. می‌توانید بخش پیام‌های مستقیم را از انتهای سمت چپ داشبورد بحث و گفتگوی اودوو 16 دریافت کنید. امکان شروع مکالمه جدید پس از کلیک بر روی نماد + موجود در کنار بخش پیام های مستقیم وجود دارد. پس از انتخاب نماد + و اعمال نام شخص مربوطه، فضای جدیدی برای شما باز می شود.


با انتخاب کاربر ویژه، می‌توانید گفتگو را شروع کنید. می‌توانید پیام مربوطه را در کادر چت تایپ کنید و سپس گزینه ارسال را همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، انتخاب کنید.


ایجاد یک کانال جدید در ماژول بحث و گفتگوی اودوو 16

توسعه یک کانال جدید یک فرآیند ساده با استفاده از ERP اودوو است. کاربر می تواند با ایجاد یک کانال، چت را با یک عضو دیگر آغاز کند. اکثر کانال ها بر اساس تیم، مکان، پروژه و موارد دیگر مدیریت می شوند. می‌توانید بخش کانال‌ها را از سمت چپ داشبورد بحث و گفتگو دریافت کنید. برای ایجاد یک کانال جدید، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، روی نماد + در کنار بخش کانال ها کلیک کنید.


ما می‌توانیم کانال‌های خصوصی و عمومی را در داخل برنامه بحث و گفتگوی اودوو 16 توسعه دهیم. برای تولید یک کانال عمومی، همانطور که در تصویر زیر ذکر شده است، "ایجاد#کنفرانس" را اضافه کنید.


برای توسعه یک کانال خصوصی، نام کانال را با نماد قفل اعمال کنید. در اینجا، ما یک کانال عمومی برای کنفرانس ایجاد کردیم. همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است، گروه ایجاد شده شما در زیر بخش کانال‌ها قابل دسترسی است.


از این رو، ایجاد یک کانال برای نیازهای تجاری یک کار وقت‌گیر است.

حریم خصوصی و اعضای یک کانال را مدیریت کنید

تنظیم یک کانال بر اساس نیاز کاربر برای روابط خوب با کارکنان شرکت ضروری است. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، برای ایجاد تغییرات بیشتر، نماد تنظیمات در کنار کانال خود را انتخاب کنید.


پس از انتخاب نماد تنظیمات، یک پنجره کانال کنفرانس قبل از کاربر باز می‌شود. با انتخاب گزینه‌های مربوط به اشتراک خودکار گروه‌ها، اعضای گروه‌ها بصورت خودکار به دنبال کننده اضافه خواهند شد. توجه کنید که آنها می توانند در صورت لزوم اشتراک خود را بطور دستی مدیریت کنند.


در برگه اعضا، کاربران می‌توانند جزئیات دریافت کنندگان ضروری را مشخص کنند. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، روی گزینه افزودن سطر در زیر برگه اعضا کلیک کنید تا داده‌های گیرنده بیشتری اعمال شود.


در اینجا، ما می‌توانیم اطلاعاتی در مورد گیرنده و ایمیل آنها به دست آوریم. مدیریت شرکت‌کنندگان و اعضا در یک کانال با استفاده از برنامه بحث و گفتگوی اودوو 16 یک فرآیند آسان است.

بهبود عملکرد کسب و کار و افزایش بهره‌وری

ارتباطات سازمانی منظم به طور موثر در برنامه بحث و گفتگوی اودوو 16 انجام می‌شود. تمام چت‌های داخلی با اعضا، از جمله متن‌ها، ایمیل‌ها و سوابق پیوست‌ها، به‌طور موثر ایمن می‌شوند. اعلان دسکتاپ هنگام دریافت پیام جدید در یک کانال یا از طریق پیام مستقیم برای کاربران قابل دسترس است. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، کاربران می‌توانند پیام‌های ضروری را که در بخش ستاره‌دار داشبورد بحث و گفتگو قابل دستیابی هستند، لیست کنند.


هنگام استفاده از ماژول بحث و گفتگو، پیدا کردن یک مخاطب به راحتی حذف می شود. از تعبیر نادرست در میان کارکنان از طریق ارتباط موثر در یک شرکت جلوگیری می‌شود. ما می‌توانیم پرسش‌ها را شفاف‌سازی کنیم و از طریق برنامه بحث و گفتگو از دیگران کمک بخواهیم. این کار بهره وری و توسعه کسب و کار شما را در بازار بهبود می‌بخشد.

برای نیازهای تجاری، افراد را به یک کانال دعوت کنید

یک کانال شامل چندین عضو است که در مورد ایده‌های خود در ارتباط با نیازهای تجاری صحبت می‌کنند. دسترسی به بسیاری از شرکت کنندگان در کانال برای اکثر شرکت‌ها یک کار چالش برانگیز است. ما می‌توانیم تعداد گیرندگان را در یک کانال با پشتیبانی از ماژول‌های بحث و گفتگوی اودوو 16 مدیریت کنیم. در مرحله اول، کاربران باید کانالی را برای دعوت از اعضای بیشتری ایجاد کنند. گروه خود را از زیر بخش کانال‌ها انتخاب کنید، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، یک جعبه چت برایتان باز خواهد شد.


همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، روی نماد افزودن کاربران در گوشه سمت راست بالای کانال کنفرانس کلیک کنید تا افراد را دعوت کنید. پس از کلیک بر روی نماد افزودن کاربران، کادر دعوت از افراد برای کاربر باز می‌شود. می توانیم با انتخاب یا تایپ مستقیم نام شخص، گیرنده را انتخاب کنیم. پس از انتخاب کاربر خود، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، روی دکمه دعوت به کانال کلیک کنید.


با کلیک بر روی نماد نمایش لیست اعضا در بالای کانال، کاربر می‌تواند شرکت کنندگان در یک کانال را مشاهده کند. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، می‌توانیم ببینیم که آیا شخص آنلاین است یا آفلاین.


بنابراین، ما می‌توانیم به سرعت هر تعداد از افراد را که می‌خواهیم، به یک کانال خاص دعوت کنیم.

بحث‌های پروژه، تولید پیام و به‌روزرسانی‌ها، از طریق برنامه بحث و گفتگوی اودوو 16 قابل دسترس هستند. این برنامه به عنوان یک برنامه پیام‌رسانی فوری با رابط کاربر پسند عمل می‌کند. با کمک نرم افزار ERP، به سرعت فضایی مشارکتی با ارتباطات موثر در کسب و کار شما ایجاد می‌شود.

منبع : CYROSYS
اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
ویژگی‌های برجسته ماژول بحث و گفتگوی اودوو 16
تسهیل گستر, محیا ایمانلو 08 شهریور 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


چگونه لوگوی پایانه فروش را در اودوو 16 تنظیم کنیم؟
POS (پایانه فروش) بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کارهای خرده فروشی مدرن مانند سوپرمارکت ها، داروخانه ها، رستوران ها و غیره است. اودوو یک ماژول POS با ویژگی های پیشرفته برای اجرای آسان عملیات تجاری شما ارائه می دهد. مانند سایر ماژول های ERP اودوو، این نیز با ماژول های یکپارچه دیگر مانند حسابداری، موجودی و غیره ادغام شده است و می تواند عملیات آنلاین و آفلاین را انجام دهد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو