ویژگی ها و تنظیمات عمومی

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

0

تنظیمات سرور ایمیل ها

با سلام
تنظیمات سرور ایمیل های خروجی را انجام داده و مشکلی وجود ندارد .به محض کار کردن با سیستم دیگر در ارسال ایمیل به مشکل بر میخورم.ایا در تنظیمات گوگل باید همه ی دستگاه هایی که امکان دارد با پورتال کار کنند ،تعریف شود؟اگر اری چگونه؟

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

مشتری گرامی
با سلام و وقت بخیر

در خصوص مورد مطرح شده، نیاز به توضیح می باشد "یکی از سرویس های رایگان گوگل"، ارائه سرورهای ایمیل میباشد که مورد استفاده بسیاری از کاربران ایرانی می باشد.
جهت استفاده بهینه و همچنین عدم ایجاد هزینه اضافی، استفاده از این سرورها به کاربران اودوو نیز پیشنهاد شده است.
در نظر داشته باشید که اودوو از هر سرور ایمیلی (نه فقط سرورهای جیمیل) پشتیبانی می کند در اصل یکی از برترین ویژگی های اودوو این است که هیچ محدودیتی در ارائه دهنده های سرویس در نرم افزار اعمال نکرده است.

حال که سیاست فعلی کشور بر این بوده که جلوی برخی از خدمات گوگل در کشور گرفته شود، نیاز است از یک ارائه دهنده سرور ایمیل دیگر به عنوان جایگزین استفاده شود. (البته ناگفته نماند که اعلام کرده اند این محدودیت به صورت موقتی است.)

بنابراین در صورتیکه این نیاز برای شما، حیاتی می باشد می توانید یک سرور ایمیل ایرانی (به عنوان مثال از https://www.iranserver.com/web-hosting/email-hosting/) تهیه کرده و طبق هماهنگی با شرکت، تنظیمات آن سرور را در نرم افزارتان انجام دهید.

تصویر پروفایل
انصراف
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو