راهنما

خوش آمدید!

این انجمن برای متخصصان و علاقه مندان به محصولات و خدمات ما است.
بهترین محتوا و ایده های جدید بازاریابی را به اشتراک بگذارید و بحث و گفتگو کنید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید و در کنار هم بازاریاب بهتری شوید.

0

عدم ارسال ایمیل از اودوو خطای اشتباه بودن نام کاربری یا رمز عبور


از 15 روز پیش ایمیل های سفارش های تحویل ارسال نمی شه.و تو قسمت خطا خطای اشتباه بودن نام کاربری یا رمز عبور میده

چیکار کنم؟

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

با سلام و عرض ادب

با توجه به اینکه به تازگی گوگل قابلیت Less secure app را غیر فعال نموده است. لطفا جهت تنظیم ایمیلهای ورودی و خروجی، مراحل 1 و 2 را در اکانت جیمیل و مرحله 3 را در اکانت اودوو خود انجام دهید:

1. ابتدا از تنظیمات جیمیل خود از بخش security قابلیت 2-step verification را با طی مراحل خواسته شده فعال نمایید.

2. سپس از بخش security قابلیت app password را فعال نمایید .



برای این منظور پس از وارد کردن پسورد خود، select app: mail و device خود را انتخاب کنید. و بر روی generate کلیک نمایید.

 پسوردی برای شما ایجاد خواهد شد.

3. در پایگاه داده erp خود، در ماژول تنظیمات، منوی فنی، در زیر منوی ایمیلها ورودی، ایمیل و پسورد تولید شده در مرحله 2 را وارد نمایید و ذخیره کنید. همین کار را برای ایمیلهای خروجی نیز انجام دهید.

 
با تقدیم احترام
پورغفّار

 


تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما