راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

خطا به هنگام بازیابی رمز عبور از سمت وبسایت

سلام و وقت بخیر

وقتی مشتری هامون که قبلا در سایت ثبت نام کردند گزینه بازیابی رمز عبور رو می زنند خطا میده و میگه نام کاربری یا ایمیل اشتباه است. در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اند و ایمیلشان در سیستم موجود است !

تصویر پروفایل
انصراف
2 پاسخ ها
0
بهترین پاسخ

سلام و وقتتون بخیر.

مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید و در پایان هر مرحله تست کنید ببینید درست شد یا خیر!

۱- از وارد شدن کاملا صحیح اطلاعات سرور ایمیل خروجی (تنظیمات > فنی >‌ سرور ایمیل خروجی) اطمینان حاصل کنید و سپس تست ارتباط را بزنید.

۲- از اینکه ایمیل کاربر یک ایمیل درست باشد اطمینان حاصل کنید (معمولا ایمیل ادمین admin ثبت می‌شود که باید اصلاح شود و به ایمیل شما تغییر یابد)

۳- ایمیل شرکت خودتون (تنظیمات >‌ شرکت‌ها > بروزرسانی اطلاعات) رو چک کنید و از درست بودن آن اطمینان حاصل کنید (بعضی اوقات اصلا ایمیلی برای شرکت ثبت نشده که یکی از عوامل این مشکل هست)

۴- اگر از ۳ مرحله بالا مشکل حل نشد، به قسمت کاربران بروید و فیلتر بایگانی را فعال نمایید. کاربر اودوبات (ممکن است با نام های سیستم یا odoobot نیز باشد) انتخاب نمایید و ایمیل را از odoobot@example.com به ایمیلی که میخواهید ایمیل تغییر رمز با ان ارسال شود، تنظیم کنید. (ایمیل ترجیها باید در محدوده ایمیل تنظیم شده شما باشد)

تصویر پروفایل
انصراف
0
بهترین پاسخ

خیلی ممنون با انجام گزینه سوم حل شد. ایمیل شرکت رو اشتباه وارد کرده بودیم !🤦‍♂️🤦‍♂️

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو