سلام و وقت بخیر
وقتی مشتری هامون که قبلا در سایت ثبت نام کردند گزینه بازیابی رمز عبور رو می زنند خطا میده و میگه نام کاربری یا ایمیل اشتباه است. در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اند و ایمیلشان در سیستم موجود است !
خوش آمدید!
این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.
سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.
این سؤال پرچمدار شده است
سلام و وقتتون بخیر.
مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید و در پایان هر مرحله تست کنید ببینید درست شد یا خیر!
۱- از وارد شدن کاملا صحیح اطلاعات سرور ایمیل خروجی (تنظیمات > فنی > سرور ایمیل خروجی) اطمینان حاصل کنید و سپس تست ارتباط را بزنید.
۲- از اینکه ایمیل کاربر یک ایمیل درست باشد اطمینان حاصل کنید (معمولا ایمیل ادمین admin ثبت میشود که باید اصلاح شود و به ایمیل شما تغییر یابد)
۳- ایمیل شرکت خودتون (تنظیمات > شرکتها > بروزرسانی اطلاعات) رو چک کنید و از درست بودن آن اطمینان حاصل کنید (بعضی اوقات اصلا ایمیلی برای شرکت ثبت نشده که یکی از عوامل این مشکل هست)
۴- اگر از ۳ مرحله بالا مشکل حل نشد، به قسمت کاربران بروید و فیلتر بایگانی را فعال نمایید. کاربر اودوبات (ممکن است با نام های سیستم یا odoobot نیز باشد) انتخاب نمایید و ایمیل را از odoobot@example.com به ایمیلی که میخواهید ایمیل تغییر رمز با ان ارسال شود، تنظیم کنید. (ایمیل ترجیها باید در محدوده ایمیل تنظیم شده شما باشد)
خیلی ممنون با انجام گزینه سوم حل شد. ایمیل شرکت رو اشتباه وارد کرده بودیم !🤦♂️🤦♂️
پاسخ شما
از این بحث لذت میبرید؟ فقط نخوانید، شما هم مشارکت کنید!
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کرده و از ویژگیهای انحصاری و تعامل با جامعه ما لذت ببرید!
ثبت نامپستهای مرتبط | پاسخها | بازدید | فعالیت | |
---|---|---|---|---|
|
1
دی 24
|
471 | ||
|
1
دی 24
|
487 | ||
|
1
دی 24
|
624 | ||
|
1
دی 24
|
538 | ||
|
1
دی 24
|
643 |