سلام و وقت بخیر
وقتی مشتری هامون که قبلا در سایت ثبت نام کردند گزینه بازیابی رمز عبور رو می زنند خطا میده و میگه نام کاربری یا ایمیل اشتباه است. در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اند و ایمیلشان در سیستم موجود است !
2 پاسخ
سلام و وقتتون بخیر.
مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید و در پایان هر مرحله تست کنید ببینید درست شد یا خیر!
۱- از وارد شدن کاملا صحیح اطلاعات سرور ایمیل خروجی (تنظیمات > فنی > سرور ایمیل خروجی) اطمینان حاصل کنید و سپس تست ارتباط را بزنید.
۲- از اینکه ایمیل کاربر یک ایمیل درست باشد اطمینان حاصل کنید (معمولا ایمیل ادمین admin ثبت میشود که باید اصلاح شود و به ایمیل شما تغییر یابد)
۳- ایمیل شرکت خودتون (تنظیمات > شرکتها > بروزرسانی اطلاعات) رو چک کنید و از درست بودن آن اطمینان حاصل کنید (بعضی اوقات اصلا ایمیلی برای شرکت ثبت نشده که یکی از عوامل این مشکل هست)
۴- اگر از ۳ مرحله بالا مشکل حل نشد، به قسمت کاربران بروید و فیلتر بایگانی را فعال نمایید. کاربر اودوبات (ممکن است با نام های سیستم یا odoobot نیز باشد) انتخاب نمایید و ایمیل را از odoobot@example.com به ایمیلی که میخواهید ایمیل تغییر رمز با ان ارسال شود، تنظیم کنید. (ایمیل ترجیها باید در محدوده ایمیل تنظیم شده شما باشد)