راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

1

ثبت شرکت های هلدینگ و شرکت های زیرمجموعه

سلام

آیا امکان ثبت روابط بین شرکت های اعم هلدینگ اقماری و سهامداری حقوقی هست؟

با تشکر

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
1
بهترین پاسخ

با درود و وقت بخیر، 

خود کمپانی ها در هنگام پیکربندی، قابلیت تعریف کمپانی والد را دارد. این در ساختار خود کمپانی ها است که میتواند رکورد ها را بین دو شرکت به اشتراک بگذارد. حساسیت کار زمانی است که کاربران و دسترسی های آنها تعریف می شود که اگر به دقت انجام نشود ممکن است به مشکل بخورد. به عنوان مثال، کاربری که در هر دو شرکت A و B وارد شده است می تواند یک سفارش فروش در شرکت A ایجاد کند و محصولات متعلق به شرکت B را به آن اضافه کند. تنها زمانی که کاربر از شرکت B خارج می شود، خطاهای دسترسی برای سفارش فروش رخ می دهد.

1 نظر
تصویر پروفایل
انصراف

توضیح تکمیلی:

نوع فیلد شرکت در قسمت های مختلف نرم افزار متفاوت است (خالی، یک مقدار از لیست، چند مقدار از لیست). فیلد شرکت در مخاطبین دو مقدار می تواند بگیرد. یا خالی و یا یک شرکت منحصر به فرد. به این معنی که شما نمیتوانید یک مخاطب را برای دو شرکت از 4 شرکت خود در نظر بگیرید. در دنیای واقعی هر مخاطب یک موجودیت دارد. اگر شما شرکت آن مخاطب را خالی بگذارید همه شرکت ها به عنوان مخاطب واحد خواهند شناخت ولی اگر یک شرکت منحصر به فرد انتخاب کنید برای شرکت دیگر اگر آن مخاطب به هر دلیلی نیاز به استفاده وجود داشته باشد باید یک مخاطب دیگر با همان اطلاعات ایجاد کنید که از لحاظ منطق ERP (یکپارچگی) درست نیست. در موارد پیشرفته میتوانید از قوانین رکورد نیز برای محدود سازی شرکت ها برای رکورد های مخاطبین استفاده کنید.

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سوال و یا پاسخ نظر بدهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سوال را دوبار پاسخ دهید. همچنین لطفاً رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سوال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو