راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

تنظیم ایمیل تیکت پشتیبانی

با سلام پیرو درخواست تنظیم ارسال تیکت جدید به ایمیل تعریف شده برای این منظور، اطلاعات زیر در اختیار شما قرار میگیرد 

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
1
بهترین پاسخ

برای ارسال تیکت به ایمیل موردنظر باید ابتدا برای اطلاع از پیام های رد و بدل شده در آن تیکت میتوان از قسمت تنظیمات > فنی > عملیات خودکار شخص مورد نظر را در قسمت عملیات خودکار با گزینه افزودن دنبال کننده فرد مورد نظر را به دنبال کننده تیکت اضافه کنید.

همچنین میتوانید از قسمت تنظیمات > فنی > قالبها قالب ایمیل موردنظر را ایجاد کنید و در قسمت عملیات خودکار با انتخاب گزینه ارسال ایمیل آن قالب ایمیل مورد نظر را ارسال فرمایید.

توجه فرمایید می توانید از قسمت تنظیمات > فنی > عملیات زمان بندی شده  با جستجوی صف ایمیل ها میزان اولویت انجام این فعالیت را با قرار دادن به عدد 0 که اولویت اجرایی آن بیشتر باشد مشخص کنید و میزان انجام تکرار در بازه زمانی را تعیین فرمایید.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو