سامانه پشتیبانی

بر بستر نرم افزار سازمان یار (نسخه بومی سازی شده Odoo ERP)، کسب و کار الکترونیکی جامع و یکپارچه متناسب با نیاز شما را ایجاد می کنیم.

0

نحوه پرسش مسائل و سوالات از طریق وب سایت

 چگونه کاربران می توانند مسائل و سوالات را از طریق وب سایت به تیم پشتیبانی ارائه دهند؟

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

ابتدا از طریق ماژول سامانه پشتیبانی> پیکربندی> تیم های پشتیبانی، با کلیک بر روی دکمه "برو به وب سایت"، فرم تیم پشتیبانی را در وب سایت منتشر کنید تا تیکت ها به فرم آنلاین ارسال شوند. با کلیک بر روی دکمه "برو به وب سایت" به فرم تیکت هدایت خواهید شد. مشتریان می توانند با پر کردن فیلدهای مربوطه، تیکت خود را از طریق وب سایت ارسال کنند.




 هنگامی که مشتری فرم را ارسال کرد، تیکت در ماژول سامانه ایجاد خواهد شد:


منابع آموزشی مرتبط با این دسته بندی:
 
تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو