جریمه سایت به دلیل محتوای تکراری

یکی از راه هایی که باعث می شود گوگل شما را جریمه کند تولید محتوای تکراری می باشد. زمانیکه شما از محتواهای تکراری و کپی شده در وب سایت خود استفاده کنید دچار این جریمه می شوید که در حقیقت جریمه سایت به دلیل محتوای تکراری صورت گرفته است.

از جمله مواردی که برای سایت ها دارای اهمیت بسیاری می باشد تا بتوانند در حیطه کاری خود از رقبا یشی بگیرندو کسب و کار خود را جهانی کنند قرار گرفتن در صفحه اول گوگل می باشد. که این کار نیز باید با مهارت خاص توسط افراد حرفه ای نیز انجام شود تا وب سایت شما به گونه ای طراحی شود که دچار مشکلاتی از قبیل جریمه شدن توسط گوگل نشوید. یکی از راه هایی که باعث می شود گوگل شما را جریمه کند تولید محتوای تکراری می باشد. زمانیکه شما از محتواهای تکراری و کپی شده در وب سایت خود استفاده کنید دچار این جریمه می شوید که در حقیقت جریمه سایت به دلیل محتوای تکراری صورت گرفته است.


محتوای تکراری

محتوای تکراری

زمانیکه شما در وب سایت خود در دو یاچند صفحه محتوای مشترکی را منتشر می کنید در واقع محتوای تکراری به کار برده اید. این موضوع باعث می شود که موتورهای جستجو گوگل به تکراری بودن محتوا پی برده و سایت شما را جریمه کنند. برای موتورهای جستجو هر صفحه از وب سایت باید آدرس منحصر به فردی داشته باشد که این کار از طریق لینک های داخلی و خارجی اتفاق میافتد، اما گاهی اوقات در بسیاری از وب سایت های بزرگ به طور غیر عمد محتواهای تکراری ساخته می شود. استفاده از محتواهای تکرای در وب سایت جریمه وب سایت به دلیل محتوای تکراری را در بر خواهد داشت که این موضوع اصلا به نفع شما و وب سایت شما نخواهد بود زیرا ممکن است رتبه و جایگاه خود را در نتایج گوگل از دست بدهید و مجدد برای بهینه سازی سئو سایت خود و رسیدن به رتبه و جایگاه مورد نظرتان زمان زیادی را باید صرف کنید.


محتوای غیر تکرای


محتوای غیر تکرای

برای اینکه دچار جریمه سایت به دلیل محتوای تکراری نشوید باید از محتواهای غیر تکراری در وب سایت خود استفاده کنید. شاید برایتان این سئوال پیش آید که چطوراز محتوای غیر تکراری در وب سایت می توان استفاده کرد. این کار خیلی ساده و آسان است فقط کافی است که اصول نگارشی خود را تغییر دهید و حق کپی رایت را رعایت کنید مثلا زمانیکه از جملات نقل قول در مطالب خود استفاده می کنید حتی اگر عینا کپی شده باشند این محتوا تکرای نخواهد بود در صورتیکه منبع آن مطلب و محتوا را در مطالب خود ذکر کنید.


جریمه سایت به دلیل محتوای تکراری


جریمه سایت به دلیل محتوای تکراری

تکراری بودن محتوا ها علاوه بر اینکه گاهی باعث جریمه وب سایت می شود در سئو نیز تاثیر گذار است. هنگامی که روبات های گوگل با محتواهای تکرای مواجه می شوند وب سایتی که تاریخ مطالبش قدیمی تر باشد را برای کاربران نشان می دهد و مابقی را از چشم کاربران پنهان می کند و شما تنها در صورتی می توانید نتایج مخقی شده را مشاهده کنید که از گوگل بخواهید آنها را برای شما نمایش دهد.


زمانیکه صفحات وب سایت شما افزایش پیدا می کند زمان بیشتری را روبات های گوگل برای شناسایی و ایندکس کردن آنها صرف می کنند اما امکان این را که بخواند تمام صفحات و مطالب جدید شما را بررسی کنند را ندارند زیرا زمانی را که در وب سایت شما هستند برای بررسی محتواهای تکراری صرف می کنند.

عنوان محصولات

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
جریمه سایت به دلیل محتوای تکراری
تسهیل گستر, بابک شعبانی 23 اردیبهشت 1400
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


آموزش وبمستر Search Appearance
همانطور که در بخش قبلی از سری آموزش های وبمستر اشاره شد به آموزش Search Appearance می پردازیم و اینکه اصلا چرا نام این مورد را Appearance یا ظاهر جستجو نام گذاری کرده اند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو