از 15 روز پیش ایمیلهای سفارشهای تحویل ارسال نمی شه.و تو قسمت خطا خطای اشتباه بودن نام کاربری یا رمز عبور میده
چیکار کنم؟
این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.
سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.
از 15 روز پیش ایمیلهای سفارشهای تحویل ارسال نمی شه.و تو قسمت خطا خطای اشتباه بودن نام کاربری یا رمز عبور میده
چیکار کنم؟
با سلام و عرض ادببا توجه به اینکه به تازگی گوگل قابلیت Less secure app را غیرفعال نموده است. لطفا جهت تنظیم ایمیلهای ورودی و خروجی، مراحل 1 و 2 را در اکانت جیمیل و مرحله 3 را در اکانت اودوو خود انجام دهید:
1. ابتدا از تنظیمات جیمیل خود از بخش security قابلیت 2-step verification را با طی مراحل خواسته شده فعال نمایید.
2. سپس از بخش security قابلیت app password را فعال نمایید .
برای این منظور پس از وارد کردن پسورد خود، select app: mail و device خود را انتخاب کنید. و بر روی generate کلیک نمایید.
پسوردی برای شما ایجاد خواهد شد.
3. در پایگاه داده erp خود، در ماژول تنظیمات، منوی فنی، در زیر منوی ایمیلها ورودی، ایمیل و پسورد تولید شده در مرحله 2 را وارد نمایید و ذخیره کنید. همین کار را برای ایمیلهای خروجی نیز انجام دهید.
با تقدیم احترام