راه اندازی کسب و کار الکترونیکی شرکت سازینه چوب بر بستر سازمان یار تسهیل گستر

فعال در حوزه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری
Sazineh Choob Co

درباره سازینه چوب

دکوراسیون سازینه چوب فعالیت خود را در سال ۱۳۸۲ در زمینه صنعت چوب آغاز نمود و با بهره گیری از نیروهای انسانی مجرب و متعهد و دستگاههای پیشرفته در صنعت چوب توانست سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد.

دکوراسیون سازینه چوب با توجه به تجربه اندوخته شده در سال‌های فعالیت خود توانایی تولید محصولاتی از قبیل انواع پارتیشن‌های اداری شامل: پارتیشن دوجداره، پارتیشن تک جداره، پارتیشن‌های آلومینیومی دوجداره و همچنین مبلمان اداری شامل میزهای مدیریتی، میز کنفرانس، میز کارشناسی، میز گروهی و کانتر و فایلینگ را دارد. با بالاترین تنوع تولید پارتیشن اداری و مبلمان اداری و همچنین در زمینه تولید و اجرای انواع کابینت‌های آزمایشگاهی و دکوراسیون مراکز درمانی و مطب توانسته سهم عمده از این بازار را در اختیار خود قرار دهد.

یکی از مهمترین مزیت‌های رقابتی سازینه چوب، نگرش و هدف‌های مبتنی بر مدیریت زمان در تولید و تحویل محصولات می باشد.

خلاصه‌ای از رضایتمندی مدیرعامل شرکت سازینه چوب از تجربه همکاری با ما

سلام علیرضا اشتری هستم مدیر تولید شرکت سازینه چوب و چوب فروش

ما در مجموعه چوب فروش که بیش از 20 سال سابقه در تولید مبلمان اداری داره، همیشه از مهم‌ترین و بروزترین سخت افزارها برای تولید محصولاتمون استفاده می کردیم. طی این مسیر این نیاز رو حس کردیم که نیاز به نرم افزار جامع و کامل و مناسبی برای مجموعه تولیدمون داشته باشیم، بعد از تحقیق نیازهای شرکت، با مفهوم ERP آشنا شدیم و در مورد تاریخچه‌اش و فرآیند و رسالتی که انجام میده رو بررسی و مطالعه کردیم. 20 روز تا یک ماه طول کشید تا با مفهوم و فرآیندهاش آشنا بشیم، پس از آن با شرکت‌های مطرح در زمینه ERP در کشور وارد مذاکره شدیم و غریب به 15 - 20 شرکت صحبت کردیم، دمو دیدیدم و مصاحبه داشتیم. در نهایت افتخار همکاری با جناب آقای غضنفری و شرکت محترم تسهیل گستر برامون ایجاد شد و ما بعد از یک سال از عقد قراردمون خیلی خوشحال هستیم و افتخار می کنیم به انتخاب صحیح و درستمون. هم انتخاب درست نرم افزار اودوو و هم انتخاب تیم قوی و حرفه‌ای تسهیل گستر.

یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل انتخاب اودوو توسط مجموعه چوب فروش، درهم تنیدگی صحیح و درست اطلاعات توسط اودوو بود که تمامی بخش‌های مجموعه مارو دربر می‌گرفت و مورد بعدی که برامون خیلی مهم و چشمگیر بود، منعطف بودن نرم افزار هست که برای یک مجموعه ی تولیدی کاملا مناسب بود و همینطور به دلیل منعطف بودنش، در بقیه صنعت ها نیز بی نظیره!
همچنین برای تمامی بیزنس‌ها قابل شخصی‌سازی هست که این امتیاز مثبت محسوب می شود.

نکته بعدی که برامون مهم بود،  کاربرپسند بودن این نرم افزار هست. ما می خواستیم نه تنها مدیرامون بلکه تمامی پرسنل مجموعه درگیر این نرم افزار باشن و باهاش کار کنن و از قابلیت‌های آن استفاده کنند. این اتفاق نیز به بهترین شکل افتاد. واقعا اودوو این قابلیت رو داره که تمامی بخش‌های یک مجموعه رو دربر بگیره و تمامی افراد پرسنل ما اعم از مدیران بخش‌های مختلف مدیریت جریان فرآیند ثبت سفارش، تولید، حسابداری، انبارداری، مناقصات، مدیریت منابع مالی و ... به طور صحیح دارند انجام میدهند.

نرم افزار اودوو برخلاف نمونه‌هایی که من دموشون رو دیدم، بسیار منعطف و قابلیت شخصی‌سازی داره و از این جهت واقعا کمک حالمون بود. چون ما بسیار فرآیندهایی داشتیم که فقط خاص شرکت خود ما بود و خیلی جالبه که این نرم افزار خیلی راحت تمامی این کارهارو داره برای ما انجام میده.

بعد از یک سال کاملا خوشحالیم از انتخاب شرکت تسهیل گستر که کمکمون کردن طبق شعارشون، کسب و کارمون رو درست الکترونیکی کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر، داستان موفقیت شرکت سازینه چوب را تماشا کنید.

 
 

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
راه اندازی کسب و کار الکترونیکی شرکت سازینه چوب بر بستر سازمان یار تسهیل گستر
تسهیل گستر, زهرا عباسی 08 اسفند 1401
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


راه اندازی کسب و کار الکترونیکی شرکت اعیان یدک بر بستر سازمان یار تسهیل گستر
بازرگانی اعیان یدک فعال در حوزه پخش عمده و خرده قطعات خودرو در کشور
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو