نحوه نوشتن نظرات وبلاگ (به همراه دلیل)

نحوه نوشتن نظرات وبلاگ می تواند نشان گر شخصیت فرد باشد. نظرات وبلاگ یادگاری از دوران گذشته هستند. آنها می توانند شما را در معرض دید یک وبلاگ نویس محبوب...

 نحوه نوشتن نظرات وبلاگ می تواند نشان گر شخصیت فرد باشد. نظرات وبلاگ یادگاری از دوران گذشته هستند. آنها می توانند شما را در معرض دید یک وبلاگ نویس محبوب...

نحوه نوشتن نظرات وبلاگ می تواند نشان گر شخصیت فرد باشد. نظرات وبلاگ یادگاری از دوران گذشته هستند. آنها می توانند شما را در معرض دید یک وبلاگ نویس محبوب قرار دهند و یک تأثیر گذار فوق العاده داشته باشند که باعث موفقیت شما شوند.

امروزه، خوانندگان برای بیان محتوای نظر خود به فیس بوک و اینستاگرام مراجعه میکنند. لذا جا برای اسپمر ها و ترول ها باز شده است. در نتیجه ، برخی از دارندگان وبلاگ همان کاری را انجام می دهند که قبلاً تصور رایج نبود: بخش بیان نظرات خود را  در وبلاگ خاموش می کنند.

در سال 2021 نوشتن و بیان نظرات وبلاگ خوب که مردم متوجه آن می شوند از همیشه آسان تر است لذا نحوه نوشتن نظرات وبلاگ. اهمیت دو چندان پیدا می کند. در همین راستا وبلاگ نویسان باهوش فرصت هایی را می بینند که دیگران از آن استفاده نمی کنند. از آنجا که بسیاری از افراد، نظرات وبلاگ را به عنوان یک استراتژی اطلاع رسانی رد کرده اند لذا رقابتی کمی در این حوزه وجود دارد.



چگونه متنی برای نظر دادن بنویسیم؟

در شبکه های اجتماعی ، شما در حال رقابت با هزاران دنبال کننده هستید که همه برای جلب توجه تأثیرگذاران رقابت می کنند. از سوی دیگر در داخل صندوق های ورودی این شبکه های مجازی، صدها درخواست در روز دریافت می کنید که قصد دارند نظر مثبت شما را به سوی خود جلب نمایند نحوه نوشتن نظرات وبلاگ هنوز قدرتمند و با ارزش هستند. آنها هنوز هم می توانند شما را در معرض دید وبلاگ نویسان محبوب و تأثیر گذار قرار دهند.

اگر این جذابیت را دارید و نظرات با کیفیت عالی و خوب می نویسید، باید به خود افتخار نمایید.

البته متاسفانه ، این بخشی است که بسیاری از وبلاگ نویسان را تحت فشار قرار می دهد. هیچ کس به آنها یاد نداده است که نحوه نوشتن نظرات وبلاگ. صحیح به چه شکلی است. آنها حتی مطمئن نیستند که محتوای نظر خوب چه ویژگی های دارند. در نتیجه ، بسیاری از وبلاگ نویسان خوش فکر که هنوز به قدرت اظهار نظر اعتقاد دارند ، وقت گرانبهای خود را صرف نوشتن نظراتی می کنند که فکر می کنند عالی هستند. با این توضیح آشنایی با نحوه نوشتن نظرات بسیار مهم است.

باید در نظر داشته باشید که نحوه نوشتن نظرات وبلاگ شباهت زیادی به دوست یابی دارد. شما در حال تلاش برای جلب شخص دیگری هستید ، درست است؟ شما قصد دارید تا توجه شخصی را به خود جلب نموده و از نام و نظرات او استفاده نمایید. از سوی دیگر این امکان نیز وجود دارد که با نحوه نوشتن نظرات وبلاگ قصد داشته باشید تا صاحبان وبلاگ را نسبت به خود عقایدتان کنجکاو نمایید.

قطعا در این شرایط شما می خواهید آنها متوجه شما شوند. می خواهید آنها به نظر شما پاسخ دهند. به صورت نامحسوس، دوست دارید تا آنها از وبلاگ شما بازدید کنند و در مورد آن نظر دهند. گاها پا را فراتر قرار داده و مایلید تا شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند که در نهایت برای همیشه بهترین دوست شما شوند.

آیا نحوه نوشتن نظرات وبلاگ می تواند زمینه پیشرفت شود؟

مطمئناً نحوه نوشتن نظرات  می تواند باعث شناخته شدن شما شود. حتی اگر در اولین قرار ملاقات خود قرار داشته باشید با لکه خردل روی پیراهن و اسفناج در دندان ها ، ممکن است به ازدواج ، بچه ها و خانه ای با حصار سفید فکر کنید.

به همین دلیل وقت آن رسیده است که سیستم و نحوه نوشتن نظرات در  وبلاگ خود را بهبود ببخشید.

برای کمک به شما در انجام این کار ، قصد داریم ترکیب یک نظر خوب را با شما در میان بگذارم. این الگوی و توصیه ها امتحان شده و واقعی هستند که می توانید برای ساختن نظرات به یاد ماندنی از آنها بهره ببرید.

حتی بهتر: می توانید بسیاری از این نکات را در مورد نظرات فیس بوک ، نظرات اینستاگرام ، ایمیل های تبلیغاتی و موارد دیگر استفاده کنید. چیزی که نباید فراموش کنید؛ این مورد است که نحوه نوشتن نظرات نردبان ترقی شما است.

در ابتدا ، ما چند اشتباه رایج را که باعث خراب شدن محتوای نظر وبلاگ شما می شوند ، بررسی خواهیم کرد. لذا لازم است تا از این موارد خودداری کنید و از 90٪ وبلاگ نویسان خارج از سایت پیشی بگیرید.

بهترین متن برای بیان نظرات را چگونه درج کنیم؟

اشتباهات رایجی که باعث می شوند تولید محتوای نظر تضعیف شوند در زیر درج شده اند لذا با فراگیری آنها می توانید به سوال فوق پاسخ دهید:

اشتباه شماره 1: استفاده از یک تصویر جدید (یا غیر موجود)



در اولین قرار ملاقات قطعا با لباس مبدل ظاهر نمی شوید یا یک کیسه کاغذی ساده بالای سر خود نمی پوشید. پس چرا تصویری از  Grumpy Cat یا Ron Burgundy برای معرفی خود در نظرات وبلاگ انتخاب می کنید؟ یا چرا به یک شبح بی روح که هیچ عمومیتی ندارد برای آواتار خود استفاده می کنید؟

اجازه دهید مردم چهره واقعی شما را ببینند. اگر بتوانند چهره شما را ببینند به احتمال زیاد ارتباط بهتر و موثرتری با شما احساس می کنند.

نکته: اگر نظر شما در وبلاگ به نوعی اسپم پرچم گذاری شود و در حالت تعلیق  نگهداری شود، آواتار تایید شده و واقعی می تواند به رفع مشکل کمک کند. لذا در نحوه نوشتن نظرات به این مورد توجه کنید.

اشتباه شماره 2: استفاده از نام جعلی در تولید متن نظر (یا نام مستعار "سرگرم کننده")


در میان دوستان و خانواده خود ، می توانید با Lil ’Bit ، DJ Roomba ، Superfly ، House of Shane یا هر نام مستعار دیگری که انتخاب می کنید، حضور یابید اما در عموم این گزینه خوب نمی باشد مگر اینکه جاسوس باشید. باید در اولین قرار ملاقات از نام واقعی خود استفاده کنید. در اظهار نظرهای وبلاگ نیز همین مسئله وجود دارد. لذا در نحوه نوشتن نظرات به این مورد توجه نمایید.

بلاگرها ، دقیقاً می خواهند بدانند چه کسی سعی در جلب نظر آنها دارد. و کسی که پشت یک اسم مستعار پنهان می شود احتمالاً مورد توجه برای این اشخاص نیست.

اشتباه شماره 3: قرار دادن پیوند های زیاد در نظرات


آیا می خواهید وردپرس و سایر سیستم های اظهار نظر بدانند که شما اسپمر نیستید؟ از تعبیه پیوندهای زیاد در نظرات خود خودداری کنید. تصور کنید که در یک قرار ملاقات هستید و در نیمه راه ، طرف مقابل شما ناگهان از شما می پرسد که آیا بیمه عمر دارید؟ این مورد از نظر شما قطعا بی مورد و ناخوشایند است.

اگر پیوندهایی را در نظرات خود قرار دهید ، وبلاگ نویسان احتمالاً واکنش مشابهی نشان می دهند. معمولاً مهم نیست که کلمات فانتزی شما در نظرات چقدر مهم هستند یا پیوند شما چقدر مرتبط است. وبلاگ نویس تمایلی به درج آنها در وبلاگ خود ندارد.

اشتباه شماره 4: عدم خواندن پست قبل از اظهار نظر


تا به حال با شخصی قرار ملاقات گذاشته اید که زحمت خواندن اطلاعات شخصی شما را به خود نداده باشد؟ قطعا شما برای این اشخاص ارزشی نداشته اید.

در مورد نحوه نوشتن نظرات وبلاگ نیز همینطور است. اگر هم که فرد مشغولی هستید اما برای نوشتن نظرات در وبلاگ نیاز است تا پست را کامل بخوانید. هنگامی که شما در مورد یک پست پس از چرت زدن یا - بدتر - عدم مطالعه آن نظر می دهید ، احتمال گفتن حرف نامربوط بسیار افزایش می دهید.

اشتباه شماره 5: طولانی و طولانی نوشتن

بعضی افراد صدای خودشان را دوست دارند. اگر از آنها بپرسید چه موسیقی را دوست دارند ، شما را به سفری 12 دقیقه ای در خصوص جزئیات آخرین آلبوم جان مایر می برند. مکالمات یک طرفه در یک تاریخ خیلی سرگرم کننده نیست. این مورد در خصوص نحوه نوشتن نظرات وبلاگ که در یک روز ادامه دارد نیز صادق است. یک نظر طولانی وبلاگ ، به دلیل طولانی بودن، ممکن است هیچ گاه خوانده نشود. بسیاری از بهترین نظرات طولانی هستند  اما مراقب باشید تا کمیت را زیر سوال نبرید.

یک نظر 500 کلمه ای بهتر از یک نظر 100 کلمه ای نیست. معمولاً فقط پنج برابر بیشتر است. (و احتمالاً پنج برابر خسته کننده تر).

اشتباه شماره 6: تکرار آنچه پست فقط گفته است

تا به حال قرار ملاقاتی گذاشته اید که شخص مقابل هر آنچه را که گفتید تکرار کند؟ شما عاشق فیلم های کوین کاستنر هستید؟ آنها نیز چنین می کنند.

شما غذای مکزیکی را دوست دارید؟ بله ، آنها نیز.

از دوشنبه ها متنفرید؟ آنها نیز از دوشنبه ها متنفرند.


جمع بندی یک نکته خوب است ، اما نظر شما باید چیزی بیش از نسخه اصلی پستی باشد که اخیراً خوانده اید. در غیر این صورت ، چه فایده ای دارد؟

4 عنصر یک نظر خوب در بلاگ (به علاوه: نمونه ها)

- سلام دوستانه
- تعارف صادقانه
- ارزش مفهومی
-   قول عملی

اکنون که با اشتباهات رایج در زمینه نحوه نوشتن نظرات وبلاگ آشنا شدید، می توانید ساختار یک نظر خوب و کارآمد را بشناسید. چگونه بهترین نظرات شروع می شوند؟ چگونه پایان می یابند؟ چه چیزهایی در بدنه اصلی نظرات قرار می گیرند؟ در زیر می توانید پاسخ این سوالات را مطالعه نمایید:

قسمت شماره 1: سلام دوستانه

اولین چیزی که باید به دنبال آن باشید، شخصی سازی است. این  مورد بسیار آسان است ، تنها کافی است که در بخش نظر، نام نویسنده مشخص باشد.

فرض کنید برای اولین قرار ملاقات خود با یک پسر خوش تیپ یا دختر زیبا در یک رستوران ملاقات می کنید. با امید ، نفس عمیقی می کشید ، لبخند می زنید و سلام می کنید.اما طرف مقابل شما به جای سلام و احوالپرسی یا حتی تأیید شما ، شروع به صحبت می کند. بدون هیچ مقدمه ای آنها شروع به صحبت در مورد روز خود می کنند.

همه این موارد می توانند در دید شما جز نقاط منفی محسوب شوند. در خصوص نحوه نوشتن نظرات وبلاگ نیز به همین شکل است. هر روز ، هزاران نظر نوشته می شود که به هیچ وجه گفته نویسنده پست را تأیید نمی کند. لذا ممکن است که این تصور ایجاد شود که ربات ها به جای انسان ها نظر را درج نمودند

اگر می خواهید توجه بلاگرها را به خود جلب کرده و رابطه ای را آغاز کنید ، دوز مناسب آداب و معاشرت مناسب می تواند تا حد زیادی کمک کند.

پس به آنها سلام کنید. و آنها را با نام مخاطب قرار دهید. شاید این سوال برایتان به وجود آید که چگونه این مهم را انجام دهیم. روش کار خیلی ساده است ، نیازی به توضیح ندارد. اما به هر حال نحوه انجام این کار در زیر آمده است.


به بالای پست بروید و نام نویسنده را پیدا کنید. اگر مستعد  تایپ با غلط املایی هستید ، نام را کپی کنید تا بتوانید آن را درست منتقل کنید.

قسمت شماره 2: تعارف صادقانه

گزینه خوبی است که در ابتدا اثر یک نویسنده تأیید شود لذا آنها می توانند ثمره کار خود را ببینند.

تصور نمایید شما برای اولین بار با نامزد خود قرار ملاقات می گذارید. ممکن است بگویید:

"وای! من لباس شما را دوست دارم.

یا "من ماشین شما را خیلی دوست دارم."

جزئیات هر بار متفاوت است ، اما نفس کار همان است. وقتی قرار ملاقات می گذارید ، با شخص مقابل تعارف می کنید. این همان کاری است که شما در جوامع متمدنانه انجام می دهید.این مورد در اظهار نظر در وبلاگ تفاوتی ندارد.

به یاد داشته باشید ، شما انتخاب کرده اید که در وبلاگ این شخص باشید ، نه وبلاگ شخص دیگری. شما انتخاب کرده اید که پست آنها را به جای پست دیگر بخوانید. حتماً دلیلی دارید که بخواهید با آنها ارتباط برقرار کنید.


شاید شما آنها را دوست دارید، برای آنها ارزش قائل هستید یا به آنها احترام می گذارید.بنابراین به آنها تعارف کنید ... به آنها بگویید چقدر از مقاله عالی آنها لذت بردید، از ارسال نظر لذت برد، روزشان را بسازید. خلاصه اینکه به آنها تعارف کنید. هر تعارفی می توانید استفاده کنید،  فقط مطمئن شوید که این یک تعارف صمیمانه است. اگر برایتان سوال است که چگونه انجامش بدهیم، می توانید مثال زیر را بخوانید:


آیا طرفدار مجموعه کارهای وبلاگ نویس هستید؟ به آنها بگویید چقدر از نوشتن آنها لذت می برید. حتی به آنها در مورد یک مثال خاص توضیح دهید که پست آنها به شما کمک کرده است. اگر می خواهید روی خود پست تمرکز کنید ، در مورد یک نکته خاص در آن پست صحبت کنید که واقعاً برای شما مناسب است. آیا این پست باعث تغییر دیدگاه شما در مورد موضوعی شده است؟آیا انگیزه شما را افزایش داده و دیده شما را متحول ساخته است؟ می توانید این موارد با نویسنده در میان بگذارید.


توجه: برای اینکه صادقانه به نظر برسید ، از تحسین بیش از حد وبلاگنویسان خودداری کنید. کمی تعریف و تمجید می تواند تا حد زیادی کمک کند. به همین دلیل ، بهتر است اغلب به جای بلاگر ، روی پست تمرکز کنید.

قسمت شماره 3: ارزش مفهومی

نظرات ارزش بیشتری به یک پست اضافه می کنند. شاید آنها یک تجربه شخصی ، یک دیدگاه متفاوت یا یک سوال جدید باسند اما در هر صورت، ارزش مضاعف به پست شما اضافه می نمایند. اکنون بدنه اصلی یک نظر خوب مورد توجه است.

سلام و احترام به نویسنده و تعارف خوب است ، اما هیچ کس اهمیتی نمی دهد که غذای خوب چه میزان است اگر که غذای اصلی یک ساندویچ بدون گوشت باشد.هدف شما در هر نظر باید افزودن ارزش مفهومی باشد. اگر نظر شما ارزش مفهومی نداشته باشد ، وقت همه را هدر می دهد. البته ارزش مفهومی به یکی از مفاهیم بی معنی در دنیای بازاریابی تبدیل شده است. این مورد به معنای انجام کاری است که باعث می شود برای وبلاگ نویسی که قصد جلب آن را دارید با ارزش ، مفید ، سرگرم کننده یا جالب جلوه کنید.


به عبارت دیگر ، هر چیزی که شما را بعنوان شخصی ارزشمند بشناساند می توان در این راستا به شما کمک نماید


نحوه انجام این کار:

تاکتیک ارزشی شماره 1: بینش های شخصی یا حکایات را در تولید متن نظر به اشتراک بگذارید

آیا نکته خاصی در این پست برای شما مهم است؟ آیا شما نکته قابل بازیابی پیدا کردید؟ آیا این پست زمینه ای را برای شما ایجاد کرده است که در آن مشغول به فعالیت شوید؟ وقتی بینشی شخصی دارید ، وبلاگ نویسان می توانند راحت تر با شما ارتباط برقرار کنند. شما دیگر فقط نام ناآشنایی نیستید که می توانند نظری دهند.


لازم نیست که نظرات خوب طولانی باشند. آماندا فرمارو در کامنت مختصر خود در مورد مشترکان ایمیل این را کاملا نشان می دهد.

در همین راستا ، جن با به اشتراک گذاشتن نظرات خود به خوبی ارتباط برقرار می کند.

در همین راستا ، دون پوردوم با به اشتراک گذاشتن جزئیات مکالمه ای که چند روز قبل داشت ، پست را ارتقا می دهد.

تعداد راههایی که می توانید بینش و مثالهایی را به اشتراک بگذارید بی شمار هستند. اما هرچه بینش شما شخصی تر باشد ، بی نظیرتر خواهد بود و هرچه بینش شما منحصر به فرد تر باشد ، نظر شما به یادماندنی تر می شود و بیشتر برجسته می شوید.

تاکتیک ارزشی شماره 2: سوالات متفکرانه بپرسید

آیا ایده ای در پست ارائه شده بود که شما کاملا آن را درک نکرده باشید؟ آیا مایلید تا نویسنده در خصوص موضوع پست بیشتر صحبت نماید؟



پرسیدن سوالات متفکرانه یک روش عالی برای ایجاد روابط است زیرا گفتگوی شخصی را با بلاگر آغاز می کند. شما از آنها سوال کنید آنها پاسخ می دهند. این یک روش عالی برای معرفی خود به وبلاگ نویسان مورد علاقه شما است. برای چگونگی انجام این مورد نیز اندرو وارنر پس از مطالعه موردی ترافیک وبلاگ Andrianes Pinantoan ، مسیر زیر را انتخاب نمود که شما نیز می توانید از ان بهره ببرید.

Pooja ،که نویسنده ای عالی در رشته خود است پس از خواندن پیام گلن لانگ درباره نوشتن شفاف ، همین کار را کرد:



و گرترود نونتهرا ، پس از خواندن پست مربوط به نقاط عطف وبلاگ ، از این فرصت استفاده کرد و سوالی را که برایش سنگین بود ، مطرح کرد:


گاهی اوقات به دلیل مختصر نوشتن ، نویسنده جزئیات کامل را در پست وبلاگ خود ارائه نمی دهد. بنابراین اگر مقاله حاوی جزئیاتی است که می خواهید در آن توضیح داده شود ، از اظهار نظر و پرسیدن نترسید.

تاکتیک ارزشی شماره 3: کمک به بحث


اگر می خواهید توجه اینفلوئنسرها و صاحبان وبلاگ را جلب کنید ، نظر شما باید به مکالمه اضافه شود. آیا می خواهید نکته ای را که در یک پست در مورد آن صحبت نشده است را بیان نمایید؟ آیا می خواهید در مورد جزئیاتی که اصلاً پوشش داده نشده است صحبت کنید؟ در این شرایط با نحوه نوشتن نظرات وبلاگ خود را پر رنگ نمایید.


اگر نظرات شما ارزش کلی پست را بالا ببرد ، تعداد کمی از وبلاگ نویسان بی دقت هستند که ان را نمی بینند. حتی گاهی اوقات آنها پست خود را با توجه به نظر شما به روز می کنند که اعتبار عمده ایده های شما است. وقتی یک نظر خوب می نویسید که به بحث اضافه می شود، اغلب تأثیر دو برابر دارد. دیگران به نظر شما پاسخ خواهند داد لذا باعث می شوید نظرات بیشتری تحریک شوند.

در نتیجه افراد بیشتری کارهای وبلاگ نویس را می خوانند و درباره آن بحث می کنند، که به معنای تعداد نظرات بیشتر است. وبلاگ نویسان این مورد را دوست دارند و نظراتی را که به تحقق آنها کمک می کنند، می پسندند. برای انجام این کار توصیه می شود تا به مثال های زیر دقت نمایید:


و یکی از بهترین نمونه هایی که می بینید ، اظهار نظر متیو هاردینگ در مورد پست Blog Blogger در مورد نقاط عطف وبلاگ نویسی است. در زیر یک بخش از آن آورده شده است:



وقتی با یک نظر خوب ارزشی به پست اضافه می کنید در واقع در پست وبلاگ سرمایه گذاری می کنید.وبلاگ نویسان این را دوست دارند و قدردان آن هستند. در نظر داشته باشید که وبلاگ نویسان نظرات خوب را به خاطر می آورند.

قسمت شماره 4: وعده عملی

وقتی خوانندگان به وبلاگ نویسان می گویند که کارهای او را به اشتراک گذاشته اند یا به اشتراک می گذارند ، قطعا حس خوبی به آنها منتقل می شود. نظر ایده آل این است که همه بگویند قرار است آنها را به اشتراک بگذارند و سپس من را برچسب گذاری کند. 

پس از اولین قرار ملاقات موفق ، هر شخص معمولاً به دنبال سرنخی می رود که دیگری از آن لذت برده باشد و قرار ملاقات دوم را بر اساس آن ترتیب دهد. این سرنخ می تواند لبخندی ماندگار باشد. این مورد می تواند یک اظهار در مورد نداشتن برنامه ای در روز شنبه بعد باشد. یا ممکن است شخص خود را مد نظر قرار دهد که در واقع این کلمات را می گوید: "من از خودم لذت بردم و دوست دارم دوباره شما را ببینم."

از هر شکلی که باشد ، پیامی می فرستد: این تاریخ فقط یک بار مصرف نبود.

لذا هنگامی که یک وبلاگ نویس معروف را مورد توجه قرار می دهید ، باید هوشمندانه به آنها بگویید که شما علاقه مند به یک رابطه طولانی مدت هستید.

به همین دلیل بهترین نظرات در پایان نوید یک رابطه طولانی مدت را می دهند. آنها به وبلاگ نویسان می گویند ، "هی ... من از این موضوع بسیار لذت بردم و می خواهم آن را ادامه دهم!" یک راه عالی برای دادن وعده این است که به نویسنده بگویید قصد دارید پست را در بستر رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید ...

به آنها بگویید که چنین پست خوبی نوشته اند ، و شما مایلید تا از رسانه های اجتماعی برای بسط آن استفاده نمایید.

یا آرنولد شوارتزنگر داخلی خود را به اشتراک بگذارید و به آنها بگویید ، "من برمی گردم" (برای خواندن مطالب بیشتر).اما هر قولی که می دهید حتماً به آن عمل کنید. همانطور که گفتید پست را توییت کنید. سایر پست های وبلاگ نویس را بخوانید و نظرات بیشتری را در این زمینه بگذارید. به عبارت دیگر ، دقیقاً همان کاری را که گفتید انجام دهید. و هنگامی که پست را در بستر رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک می گذارید ، حتماً وبلاگ نویس را برچسب گذاری کنید. حتما به آنها بگویید که شما از طریق این رسانه ها پست وی را منتشر نموده اید. برچسب شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید و از آن برای اعتبار پست های خود بهره ببرید.



در نظر داشته باشید که هر ربات می تواند نظر خود را با یک سلام آغاز کند و با قول پایان دهد. اما برای اینکه یک نظر در گام بعدی موفق باشد ، برای اینکه یک نظر توسط صاحب یا ویراستار وبلاگ مورد توجه قرار گیرد ، باید اجازه دهید درخشش پیدا کند. نظرات شما باید خاص باشند و نشان دهنده شخصیت شما باشند.

جیمی نظرات خود را به روشی که ممکن است برای یک دوست ایمیل بنویسد، می نویسد.



شاید از خود جویا شوید که آیا ارزش دارد این همه وقت و فکر را برای نحوه نوشتن نظرات وبلاگ بگذارید؟ در جواب باید بیان نمود بله به صورت صد در صد ارزش دارد.

سالها پیش ، در مورد پست منتشر شده در این وب سایت ، "Smart Blogger"، نظری درج شد که نویسنده اینگونه مطرح می نماید:



"من به نویسنده خوشامد گفتم ، از کار او تعریف کردم ، ارزش مفهومی به آن دادم و قول دادم که پست او را در گوگل پلاس که اکنون از کار افتاده است ، به اشتراک بگذارم. یک هفته بعد ، بعد از اینکه Smart Blogger یک پست جدید منتشر کرد ، نظر دیگری گذاشتم:

سلام دیگر ، تعارف دیگر ، تکه ای دیگر از ارزش مفهومی ، و نوید دیگری.

هفته بعد ، دوباره این کار را کردم.

و هفته دیگر دوباره. و بعدی بارها و بارها ، دوباره و دوباره.

هر هفته ، هفته به هفته ، از Smart Blogger بازدید می کردم ، آخرین شاهکار آنها را می خواندم و نظر خوبی برای آنها می گذاشتم.

گلن لانگ ، سردبیر وبلاگ هوشمند در آن زمان توجه کرد:

چند ماه بعد ، گلن از من دعوت کرد تا به عنوان نویسنده مهمان آنها شوم:

این دعوت منجر به اولین ارسال من برای Smart Blogger…

و چندین مورد دیگر شد.

چند سال بعد Jon Morrow ، مدیرعامل شرکت ، از من دعوت کرد که به عنوان سردبیر به Smart Blogger بپیوندم.

امروز ، من برای سالهای زیادی است که در این مجموعه کار می کنم. من برای مربیانم ، جون و گلن ، فعالیت می نمایم و آرزو می کنم که انتظارات آنها از وبلاگ نویسی تمام وقت را برآورده کنم."

اگر به اثبات نظرات وبلاگ نیاز دارید، باید بدانید که  نحوه نوشتن نظرات می تواند چیزهای شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد ، نظرات خوب می تواند شما را به عرش برساند.

البته واضح است که نظرات خوب شما را به سلطه جهانی منجربه نمی کند.اما آنها یک مولفه موثر هستند که غالباً نادیده گرفته می شوند، خصوصاً اکنون که بسیاری از وبلاگ نویسان فکر می کنند راه را اشتباه رفته اند.

در دریایی از یکنواختی ، نظرات خوب و با شخصیت مانند جیم کری و جف دانیلز در یک جشن خیریه برای حفظ جغد برفی ایسلندی در معرض خطر برجسته می شوند.

آنها قادر هستند وبلاگ نویسان با نفوذ را تحت تاثیر قرار دهند که توجه کنند و از خود بپرسند: "این کیست؟" بنابراین، آیا شما برای دوره جدیدی از ارائه نظر در وبلاگ آماده هستید؟ آیا شما آماده هستید که بفهمید نظرات خوب چه مواردی هستند؟

این کار هم اکنون می توانید با مطالبی که در این وبلاگ فرا گرفته اید آغاز نمایید. 

می توانید برای اطلاع از خدمات رایامارکتینگ در این زمینه، کلیک کنید.

توجه: برای یادآوری از فرمول چهار بخشی که می توانید در وب سایت خود برای بارگیری یا به اشتراک گذاری مفید پست ها استفاده نمایید ، تصویر زیر را بررسی کنید:

منبع: smartblogger

عنوان محصولات

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
نحوه نوشتن نظرات وبلاگ (به همراه دلیل)
تسهیل گستر, بابک شعبانی 22 مرداد 1401
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


اهمیت استراتژی وبلاگ نویسی منحصر بفرد
در سئوسازی مطالب، تولید محتوای بهینه سازی شده هدف هر کسب و کاری است و در بازاریابی محتوایی، استراتژی وبلاگ نویسی سودمند و مؤثر هدف اصلی کسب و کارهاست.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو