مرور کلی بر دسته‌بندی‌های ذخیره‌سازی در اودوو ۱۶

دسته‌بندی‌های ذخیره‌سازی یک ویژگی در ماژول انبار اودوو 16 است که به شما این امکان را می‌دهد تا برای ایجاد روش‌های حذف هوشمندتر، مکان‌های خود را دسته‌بندی کنید.

دسته‌بندی‌های ذخیره‌سازی یک ویژگی در ماژول انبار اودوو ۱۶ است که به شما این امکان را می‌دهد تا برای ایجاد روش‌های حذف هوشمندتر، مکان‌های خود را دسته‌بندی کنید. برای استفاده از این ویژگی باید در ابتدا تنظیمات مکان‌های ذخیره سازی را از تنظیمات ماژول انبار فعال کنید. زمانی که گزینه مکان‌های ذخیره‌سازی موجود در منوی مکان‌های ذخیره‌سازی را فعال کردید، این قابلیت را مشاهده خواهید کرد. برای فعال کردن این گزینه مطابق شکل زیر این مراحل را طی کنید: ماژول انبار -> تنظیمات -> انبار-> دسته‌بندی‌های ذخیره‌سازی.



پس از فعال‌سازی این گزینه، کاربر می‌تواند از منوی پیکربندی ماژول انبار با انتخاب گزینه دسته‌بندی های ذخیره‌سازی، از این ویژگی استفاده کند.



مطابق شکل پس از انتخاب این ویژگی، می‌توانید دسته‌بندی ذخیره‌سازی از پیش تعریف شده را مشاهده کرده و با استفاده از دکمه جدید، مورد جدیدی را ایجاد کنید.

با انتخاب دکمه "جدید"، می‌توانیم اطلاعاتی مانند دسته‌بندی‌های ذخیره‌سازی ، حداکثر وزن و شرکت را اضافه کنیم. علاوه بر این، سه مورد برای ارائه امکان محصول جدید وجود دارد که عبارتند از:

اگر مکان خالی باشد: محصول تنها در صورتی می‌تواند اضافه شود که مکان خالی باشد.

اگر همه محصولات یکسان باشند: یک محصول را تنها در صورتی می‌توان اضافه کرد که همان محصول از قبل موجود باشد. 

ارائه امکان محصولات مختلط: بسیاری از محصولات را می‌توان همزمان در این مکان ذخیره کرد. 

مطابق شکل زیر، می‌توانیم با افزودن محصول در بخش ظرفیت بر اساس محصول، ظرفیت دسته ذخیره‌سازی را مشخص کنیم.بنابراین می‌توانیم دسته‌بندی ذخیره‌سازی را ذخیره‌سازی یک با حداکثر وزن 1000000 کیلوگرم در نظر بگیریم.



بعد از اینکه تنظیمات دسته‌بندی ذخیره‌سازی را ذخیره کردید، می‌توانید مکان را به دسته‌بندی ذخیره‌سازی پیوست دهید. برای این کار از منوی پیکربندی ماژول انبار اودوو، گزینه مکان‌ها را انتخاب کنید.



بیایید مکان اصلی را "WH / موجودی کالا / قفسه 1" در نظر بگیریم تا بتواند وزن تعریف شده مکان‌ها را بررسی کند و مکان ذخیره‌سازی بهینه کالا را پیدا کند.

 اکنون اجازه دهید قوانین سفارش مجدد را برای محصولات به گونه‌ای تنظیم کنیم که وقتی محصولات به "ٌWH / موجودی کالا" رسیدند، بسته به فضای ذخیره‌سازی موجود به قفسه 1 منتقل شوند.



 حال بیایید برای محصول یک انتقال ایجاد کنیم و سفارش را تایید کنیم تا انتقال موجودی انبار را بررسی کنیم.

قبل از این کار همانند تصویر زیر، وزن محصول را از صفحه فرم محصول، بخش انبار تنظیم کنید.



حال بیایید از منوی عملیات، انتقال‌ها را انتخاب کرده و یک انتقال محصول ایجاد کنیم. تعداد تقاضا را 50 در نظر می‌گیریم و نوع عملیات را "سفارش‌های تحویل" می‌گذاریم سپس طبق شکل آنرا تایید می‌کنیم.


با بررسی تاریخچه انتقال محصول، مشاهده خواهیم کرد که محصول از مشتری به مکان "WH / موجودی کالا" منتقل شده است زیرا وزن محصول 500 کیلوگرم بوده و حداکثر وزن تعیین شده برای دسته ذخیره‌سازی 1000000 کیلوگرم تعیین شده بود. بنابراین طبق شکل زیر به مکان "WH / موجودی کالا" منتقل شد.



اکنون مجدداً یک انتقال جدید برای همان محصول با تعداد تقاضای 1 در نظر می‌گیریم و نوع عملیات را "سفارش‌های تحویل" در نظر می‌گیریم و طبق شکل آنرا تایید می‌کنیم.



اکنون اگر تاریخچه انتقال محصول را بررسی کنیم مشاهده خواهیم کرد که محصول از فروشنده به مکان "WH / موجودی کالا / قفسه 1" انتقال یافته است.



به این ترتیب، می‌توانید از دسته‌‌بندی‌های ذخیره‌سازی در اودوو ۱۶ برای افزودن ویژگی مکان اضافی استفاده کنید و به کاربر امکان می‌دهد تا تعداد محصولاتی را که می‌توان در یک مکان نگهداری کرد و همچنین نحوه استفاده از قوانین سفارش مجدد برای انتخاب مکان را مشخص کرد.

منبع : cybrosys
 
اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
مرور کلی بر دسته‌بندی‌های ذخیره‌سازی در اودوو ۱۶
تسهیل گستر, محیا ایمانلو 22 شهریور 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


روش کانبان چیست؟ نحوه کار، ابعاد و مزایای این شیوه مدیریت ژاپنی
روش کانبان یکی از اصول مدیریت ژاپنی است که برای تعریف، مدیریت و بهبود خدمات دانش‌محور به کار می‌رود. با استفاده از این روش می‌توانید مراحل کار را تصویری کنید، کارایی را افزایش بدهید و پیشرفت مستمر داشته باشید. سیستم کانبان به شما کمک می‌کند تا حتی پیچیده‌ترین پروژه‌ها را یکجا مدیریت کنید.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو