نحوه حذف ایمیل از Chatter در Odoo

کادر پیام یا همان Chatter یک ابزار ارتباطی است که در بیشتر صفحات اودوو موجود است.


کادر پیام یا همان Chatter یک ابزار ارتباطی است که در بیشتر صفحات اودوو موجود است. می‌توان از آن برای ارسال ایمیل‌ها و پیام‌ها، افزودن یادداشت‌های شخصی، و حتی افزودن فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده و غیره استفاده کرد. و می توان پیام‌ها، ایمیل‌ها و فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده اضافه شده را در یک نگاه از چت مشاهده و رهگیری کرد.


در بیشتر موارد، مانند فروش، خرید، فاکتورها و غیره، هنگام ارسال ایمیل ها با استفاده از دکمه موجود در نمای فرم، نوتیفیکیشن ارسال شده به چت اضافه می شود که در آن می توانیم محتویات و پیوست ها را مشاهده کنیم.


از آنجایی که این داده ها به دنبال کنندگان و کاربران مختلف نشان داده می شود، مواردی وجود دارد که اعلان ایمیل باید از چت حذف شود.

ما می‌توانیم این اعلان‌های ایمیل را از چت ایمیل حذف کنیم، بنابراین اعلان برای همیشه از چت حذف می‌شود.

ابتدا حالت توسعه دهنده را از تنظیمات عمومی فعال کنید. سپس به ماژول تنظیمات عمومی> فنی> بحث و گفتگو> پیام ها بروید. در اینجا می‌توانید تمام پیام‌هایی را که از چت ایجاد شده‌اند، مشاهده کنید:


ما می توانیم تمام اعلان های ایمیل ایجاد شده از سوابق خاص را هنگام ارسال ایمیل مشاهده کنیم.

اکنون یک پیام ارسال شده داریم که ایمیل به شخص مورد نظر ارسال نشده است برای این رنگ آیکون پیامک قرمز نمایش داده میشود، اکنون می خواهیم این پیامی که ایمیلش ارسال نشده است را از مسیری که بالا گفتیم حذف کنیم:


اگر به پیام ها برویم، پیامی که در بالا راسل شده است را در لیست مشاهده خواهیم کرد، می توانید به راحتی انتخاب کرده و از طریق دکمه عمل، آن را حذف کنید:



به راحتی پیام از این لیست حذف شد:

بنابراین وقتی به آن سفارش بازگردیم مشاهده خواهیم کرد که نوتیفیکیش ایمیل در پیام ها حذف شده است و قابل مشاهده نیست:


و در آخر ما می توانیم علاوه بر اعلان های آگاه کننده ایمیل، پیام های دیگر، یادداشت ها و غیره را نیز به راحتی از این طریق حذف کنیم.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
نحوه حذف ایمیل از Chatter در Odoo
تسهیل گستر, بابک شعبانی 23 آذر 1401
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


چگونه با استفاده از Odoo Studio چندین تاییدیه اضافه کنیم
این مطلب به ایجاد و سفارشی کردن تأییدیه ها با استفاده از ماژول استودیو Odoo 15 کمک می کند. بنابراین می‌توانیم مثالی از ماژول فروش و درخواست تأییدیه مدیر را قبل از ارسال پیش فاکتور اضافه می‌کند، بزنیم.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو