نحوه مدیریت هزینه‌های کارمندان در اپلیکیشن Odoo 16 Employee

ویژگی‌های مدیریت مخارج کارکنان ماژول حسابداری درOdoo 16، جدید ترین نسخه برنامه مدیریت کسب‌‌و‌کار منبع باز محبوب، به‌طور قابل توجهی بهبود یافته است. هدف این به‌روزرسانی افزایش کارایی و دقت برای شرکت‌ها در تمامی وجه‌ها با ساده‌سازی و خودکار کردن ثبت و مدیریت هزینه‌‌های کارکنان است.

ویژگی‌های مدیریت مخارج کارکنان ماژول حسابداری درOdoo 16، جدید ترین نسخه برنامه مدیریت کسب‌‌و‌کار منبع باز محبوب، به‌طور قابل توجهی بهبود یافته است. هدف این به‌روزرسانی افزایش کارایی و دقت برای شرکت‌ها در تمامی وجه‌ها با ساده‌سازی و خودکار کردن ثبت و مدیریت هزینه‌‌های کارکنان است.

ارتباط تقویت شده بین فرآیندهای حسابداری و هزینه‌های کارکنان یکی از ویژگی‌های قابل توجه Odoo 16 است. همگام‌سازی یکپارچه داده‌های هزینه که توسط این رابط امکان‌پذیر شده است، تضمین می‌کند که هزینه‌ها به‌طور دقیق و خودکار در دفاتر حسابداری ثبت می‌شوند. این امر احتمال خطا را کاهش می‌دهد و سوابق مالی دقیق و جاری را تضمین می‌کند.

طبقه‌بندی هزینه‌ها و گزینه‌‌های گزارش‌دهی بهبود یافته در Odoo 16 گنجانده شده است. اکنون که دسته‌‌ها و زیر مجموعه‌‌های هزینه ممکن است سفارشی شوند، طبقه‌‌بندی و تحلیل هزینه‌‌های مختلف ساده‌تر است.

علاوه بر این، گزینه‌‌های گزارش‌دهی بهبود یافته‌اند و به شرکت‌‌ها امکان دسترسی به گزارش‌های تحلیلی هزینه و تجسم‌‌هایی را می‌دهند که به وضوح روند هزینه‌ها را نشان می‌‌دهند. این سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا نحوه کنترل هزینه‌ها و تخصیص منابع را هوشمندانه انتخاب کنند.

پیشرفت‌های ماژول حسابداری در مدیریت مخارج کارکنان در Odoo 16 شامل یکپارچه‌‌سازی بهتر، رویه‌‌های ساده‌تر و ابزارهای گزارش‌‌دهی بهبود یافته است. این ارتقاء به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به‌طور مؤثر مخارج کارکنان را نظارت و پیگیری کنند که منجر به سوابق مالی دقیق و تخصیص منابع و تصمیم‌گیری بهتر می‌شود.

ممکن است مواردی وجود داشته باشد که یک کارمند باید از پول منابع خود برای انجام یک پروژه یا فعالیت یا خرید از طرف شرکت استفاده کند. در این شرایط، کسب‌وکار به کارمند مناسب بازپرداخت می‌کند. ماژول حسابداری Odoo می‌تواند برای کمک به کارمند در ثبت این هزینه‌ها استفاده شود. در زیر منوی فروشندگان، می‌توانید هزینه‌های کارمند را انتخاب کنید. شما می‌توانید هزینه‌های خود را در اینجا پیگیری کرده و آنها را برای تایید به مدیر ارسال کنید. پس از اجازه مدیر، مبلغ هزینه به حساب شما بازپرداخت می‌شود.

نمای لیست

در نمای لیست هزینه‌های کارکنان، می‌توانید کارمند، گزارش هزینه، شرکت، فعالیت‌ها، مبلغ کل، وضعیت و وضعیت پرداخت را مشاهده کنید. می‌توانید گزارش‌های هزینه را پس از اسکن با استفاده از گزینه Scan ارسال کنید. با کلیک بر روی دکمه جدید می‌توان یک گزارش جدید ایجاد کرد.

خلاصه گزارش هزینه

عنوان گزارش را می‌توان به عنوان خلاصه گزارش هزینه در کادر ارائه شده اضافه کرد. شناسه کارمند شما به‌طور خودکار سطر کارمند را پر می‌کند. می‌توانید مشخص کنید که از حساب‌های شخصی یا تجاری خود در منطقه پرداخت شده استفاده کرده‌اید. شما می‌توانید مدیری را که برای بازگرداندن وجه خود رضایت او الزامی است ذکر کنید و نام شرکت در قسمت مربوطه قابل مشاهده است. با استفاده از دکمه افزودن سطر در تب هزینه‌ها می‌توانید هزینه‌ها را یکی‌یکی اضافه کنید.

برای انتخاب هزینه‌ها، همان‌طور که در تصویر زیر نشان داده شده است، یک پاپ‌آپ نمایش داده می‌شود.

هزینه‌ها

اگر هنوز هزینه‌های خود را وارد نکرده‌اید، روی دکمه جدید کلیک کنید تا سطر جدیدی از هزینه‌ها اضافه شود.

توضیح برای هزینه

یک توضیح برای هزینه اضافه کنید و دسته‌بندی مورد را مشخص کنید. می‌توانید کل هزینه را به ارز انتخابی در فیلد جمع کل وارد کنید. در فیلدهای مربوطه می‌توانید اطلاعات مربوط به کارمند، پرداخت شده توسط، مرجع صورتحساب، تاریخ هزینه، حساب، تحلیل و شرکت را مشخص کنید.

با کلیک بر روی دکمه ارسال به مدیر می‌توانید سطرهای هزینه را ارسال کنید. گزارش هزینه با فشار دادن این دکمه برای تایید به مدیریت مشخص شده ارسال می‌شود.

گزارش در فیش حقوقی بعدی

با انتخاب دکمه "گزارش در فیش حقوقی بعدی" می‌توانید پرداخت را به فیش حقوقی زیر اضافه کنید. مدیر قبل از تصمیم‌گیری در مورد پذیرش یا رد گزارش، ارسال تکمیل شده را تأیید می‌کند.

نرم افزار Odoo ERP

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، مدیر می‌تواند گزارش هزینه را به پیش‌نویس برگرداند. در صورت مشاهده هر گونه تعهدی در گزارش، مدیر می‌تواند با کلیک بر روی دکمه رد از پرداخت هزینه خودداری کند. هزینه مجاز در فیش حقوقی بعدی شما لحاظ خواهد شد. به این ترتیب ما هزینه‌های کارکنان را در ماژول کارکنان نرم‌افزار Odoo ERP مدیریت می‌کنیم.

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
نحوه مدیریت هزینه‌های کارمندان در اپلیکیشن Odoo 16 Employee
تسهیل گستر, نگین غضنفری 19 آذر 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


چگونه می‌توان تجزیه و تحلیل هزینه تولید خود را در ماژول تولید Odoo 16 بدست آورد
نرم‌افزار ERP که با برنامه‌ریزی، مدیریت و ارائه عملکردهای خاص به تولیدکنندگان و عملیات تجاری آنها کمک می‌کند، به عنوان ماژول تولید ERP شناخته می‌شود.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو